RFK 0 Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Auto ogólnie nie ma tej mocy , a jak mu się depnie to czasami szarpie.Czy to może być zużyty już elektrozawór N75 ? Proszę o analizę logów 002,007,025. http://vaglog.rtnet.pl/rafik1613_51297.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KANAL 2 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Jak dla mnie moglbys zrobic logi grupy 13. Spalanie stukowe. Nie znam sie na tym wszystkim ale innym ktorzy sie znaja na pewno przyda sie grupa 13. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RFK 0 Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Dziś wyciągnąłem ten zaworek(n75) i zrobiłem test wyjść żeby sprawdzić czy cyka .I cykał więc pomyślałem żeby podmuchać w te końcówki posprawdzać czy gdzieś nie przepuszcza . Dmuchnąłem w środkową końcówkę i gdy tłoczek powinien docisnąć nie powinno być nigdzie przedmuchów ale był przedmuch do końcówki która jest od gruszki(WG) . Tak powinno być? Chyba nie Poniżej zamieszczam rysunek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tokarka606 0 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Tam gdzie strzałki zawsze jest otwarte.Zamknięty jest tylko ten nie zaznaczony i otwiera się jak podasz napięcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RFK 0 Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Dziś zamówiłem nowy elektrozawór N75. Dam znać czy coś się poprawiło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fend18 0 Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Dziś zamówiłem nowy elektrozawór N75. Dam znać czy coś się poprawiło. nie lepiej i taniej podlaczyc jakis manometr i sprawdzic ile dmucha? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RFK 0 Opublikowano 23 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Słuszna uwaga że taniej,ale i tak miałem zamiar wymienić ten zaworek bo jest pęknięty.A nad manometrem myślałem,może coś wykombinuje. [br]Dopisany: 21 Lipiec 2011, 21:36_________________________________________________Wymieniłem dziś ten zaworek n75 jest znaczna poprawa.Zamieszczam logi http://vaglog.rtnet.pl/rafik1613_52581.html . Zaworek kupiłem za 185 zł w aso skoda jego nr to : 06a906283e .Może się komuś przyda [br]Dopisany: 22 Lipiec 2011, 11:33_________________________________________________Nabyłem już manometr i wężyki , ale teraz myślę gdzie najlepiej było by się podpiąć . Podpowie ktoś?[br]Dopisany: 23 Lipiec 2011, 00:15_________________________________________________Więc tak podpiąłem wężyk pod rurę idącą do intercooler'a pod chłodnicą , a manometr zamontowałem w schowku.I turbo ładuje na postoju do 0.4 , a pod obciążeniem 0.5-0.55 przy 2000 rmp na 3 biegu.Czyli tak ma być,czy trochę za mało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tokarka606 0 Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 pod obciążeniem 0.5-0.55 przy 2000 rmp na 3 biegu.Czyli tak ma być,czy trochę za mało? :chytry Tak ma być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RFK 0 Opublikowano 25 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Ok dzięki :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się