Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Analiza logów


RFK

Rekomendowane odpowiedzi

Auto ogólnie nie ma tej mocy , a jak mu się depnie to czasami szarpie.Czy to może być zużyty już elektrozawór N75 ?

Proszę o analizę logów 002,007,025.

http://vaglog.rtnet.pl/rafik1613_51297.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie moglbys zrobic logi grupy 13. Spalanie stukowe. Nie znam sie na tym wszystkim ale innym ktorzy sie znaja na pewno przyda sie grupa 13.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś wyciągnąłem ten zaworek(n75) i zrobiłem test wyjść żeby sprawdzić czy cyka .I cykał więc pomyślałem żeby podmuchać w te końcówki posprawdzać czy gdzieś nie przepuszcza . Dmuchnąłem w środkową końcówkę i gdy tłoczek powinien docisnąć nie powinno być nigdzie przedmuchów ale był przedmuch do końcówki która jest od gruszki(WG) .

Tak powinno być? Chyba nie :chytry: Poniżej zamieszczam rysunek.

n75_1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś zamówiłem nowy elektrozawór N75. Dam znać czy coś się poprawiło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś zamówiłem nowy elektrozawór N75. Dam znać czy coś się poprawiło.

nie lepiej i taniej podlaczyc jakis manometr i sprawdzic ile dmucha?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuszna uwaga że taniej,ale i tak miałem zamiar wymienić ten zaworek bo jest pęknięty.A nad manometrem myślałem,może coś wykombinuje. :wink4:[br]Dopisany: 21 Lipiec 2011, 21:36_________________________________________________Wymieniłem dziś ten zaworek n75 jest znaczna poprawa.Zamieszczam logi http://vaglog.rtnet.pl/rafik1613_52581.html . Zaworek kupiłem za 185 zł w aso skoda jego nr to : 06a906283e .Może się komuś przyda :wink4:[br]Dopisany: 22 Lipiec 2011, 11:33_________________________________________________Nabyłem już manometr i wężyki , ale teraz myślę gdzie najlepiej było by się podpiąć :mysli: . Podpowie ktoś?[br]Dopisany: 23 Lipiec 2011, 00:15_________________________________________________Więc tak podpiąłem wężyk pod rurę idącą do intercooler'a pod chłodnicą , a manometr zamontowałem w schowku.I turbo ładuje na postoju do 0.4 , a pod obciążeniem 0.5-0.55 przy 2000 rmp na 3 biegu.Czyli tak ma być,czy trochę za mało? :chytry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...