jac0205 Opublikowano 15 Lipca 2011 Opublikowano 15 Lipca 2011 Przy energicznym ruszaniu na max. skręconych kołach i słyszę przemieszczenie się "czegoś" z tyłu w jedną stronę, uderzenie (metaliczny dźwięk) i jednostajne popukiwanie zwiększające częstotliwość przy zwiększaniu szybkości. Po zmianie kierunku na wprost wszystko cichnie i już przy ponownym skręcie nie słychać stuków. Tylko przy ruszaniu na skręconych kołach. Stawiać na przegub ?
Patrykbor Opublikowano 15 Lipca 2011 Opublikowano 15 Lipca 2011 [br]Dopisany: 15 Lipiec 2011, 20:42_________________________________________________najprawdopodobniej
aleks221 Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 Mogą być tez końcówki wachaczy, ale tez stawiał bym na przegub.
jac0205 Opublikowano 28 Września 2012 Autor Opublikowano 28 Września 2012 Odgrzewam temat - lepiej późno niż wcale:): niestety to żaden przegub ani końcówki wahaczy. Jest w tym napędzie pewne dziwne zjawisko. Mianowicie stuki, których mowa wyżej uaktywniają się bardziej w deszczową pogodę. Dodatkowo autem wtedy czasem szarpie. Myślałem, że to sprzęgło jednak nie ma żadnych podejrzanych zapachów przy ruszaniu nawet pod większym obciążeniem, auto zbiera się znakomicie, nie ma wrażenia ślizgania się sprzęgła. Tak myślę czy może to być wina zużytego wałka atakującego i/lub koła talerzowego w moście ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się