Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o ocenę alhambra AFN


darwak

Rekomendowane odpowiedzi

logi 003 008 011 po małym chipie

dotyczy seat alhambra 1,9 TDI AFN

dodam że auto z nizszych obrotów ładnie się zbiera -- spalanie w normie a przy spokojnej jeździe nawet niższe - test po przejechanych 400km

mini_003.jpg

mini_008.jpg

mini_011.jpg

orientacyjne wykresy z 3 i 4 biegu

3_BIEG_WYKRES.jpg

4_BIEG_WYKRES.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi 003 008 011 po małym chipie

dotyczy seat alhambra 1,9 TDI AFN

dodam że auto z nizszych obrotów ładnie się zbiera -- spalanie w normie a przy spokojnej jeździe nawet niższe - test po przejechanych 400km

mini_003.jpg

mini_008.jpg

mini_011.jpg

soft kiepski

zasada dzialania limiterow paliwa jest nieznana osobie, ktora to robila

brak regulacji doladowania w programie [overboost ponad 2400 mbar]

zrob 001 i 004 dynamiczne, a pewnie bedzie widac kolejne "kwiatki" ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

004 rozumiem ale po co 001? to samo jest w 008 tyle że bez napiecia cco w zasadzie.... no dobra ... a temperatura to wiadomo jaka ma być ---- bez tego logów nie ma sensu robić.

racja turbo poszlo ostro!

Ale jest małe ale logi robione na 3 biegu i cos mi się wydaję że przy tym przyspieszeniu na 3 biegu zadziałała bezwładność układu podciśnienia bo w normalnych warunkach nikt tak nie jeździ w trzeciej sekundzie od startu logów 2400 ...... - plus programu że obyło sie bez notlaufu -- raczej chyba

zrobie logi na 4 biegu i zobaczymy wtedy

a propos przyzwolenia gnoju na tłoki na starcie bo chyba w poprzedniej wypowiedzi o to chodzi -- alhamberka to dość duży gnojowóz ze sprawą wagi i oporu powietrza i trochę owsa trzeba by to rozbujać -- to nie audiczka + 200kg przy tym samym zaladunku i 40 cm oporu powietrza w górę.

Ale na pewno mozna to poprawić --- ale zadowolenie jest!!!!!!! a spalanie w tym samym przedziale!!!! a jaki starcik!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

004 rozumiem ale po co 001? to samo jest w 008 tyle że bez napiecia cco w zasadzie.... no dobra ... a temperatura to wiadomo jaka ma być ---- bez tego logów nie ma sensu robić.

racja turbo poszlo ostro!

Ale jest małe ale logi robione na 3 biegu i cos mi się wydaję że przy tym przyspieszeniu na 3 biegu zadziałała bezwładność układu podciśnienia bo w normalnych warunkach nikt tak nie jeździ w trzeciej sekundzie od startu logów 2400 ...... - plus programu że obyło sie bez notlaufu -- raczej chyba

zrobie logi na 4 biegu i zobaczymy wtedy

a propos przyzwolenia gnoju na tłoki na starcie bo chyba w poprzedniej wypowiedzi o to chodzi -- alhamberka to dość duży gnojowóz ze sprawą wagi i oporu powietrza i trochę owsa trzeba by to rozbujać -- to nie audiczka + 200kg przy tym samym zaladunku i 40 cm oporu powietrza w górę.

Ale na pewno mozna to poprawić --- ale zadowolenie jest!!!!!!! a spalanie w tym samym przedziale!!!! a jaki starcik!!!!

to jest soft z allegro, badz znaleziony na necie ... szkoda auta na te wydumki ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widać że osoba która robiła czipa dopiero uczy się, słyszy że gdzieś dzwonią ale nie wie w którym kościele..

zajmij się przeładowaniami turbiny, albo vgt się przycina albo układ sterowania kuleje, może to być wadliwa gruszka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem nowy wsad dodam że boostlimiter i SVBL ustawione ( svbl w oryginale 2500 o 230mbar wiecej od turbo max...) może pomyliłem sie i źle wyszukałem adres 053E2 i 3D3E2 boost limiter 05874 i 3D874

dodam że obniżyłem SVBL jest teraz o 50mbar wyższe od maksymalnego turbo

auto nie wpada w tryb awaryjny ale przeładowuje..... w poczatkowej fazie i późno wstaje

poniżej logi

stage_1.jpg

stage_1_moc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

001 to podstawa :) ale kiedys to zrozumiesz, z takim przeladowaniem dlugo ona nie pozyje :evil:

sam to robiles ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem nowy wsad dodam że boostlimiter i SVBL ustawione ( svbl w oryginale 2500 o 230mbar wiecej od turbo max...) może pomyliłem sie i źle wyszukałem adres 053E2 i 3D3E2 boost limiter 05874 i 3D874

dodam że obniżyłem SVBL jest teraz o 50mbar wyższe od maksymalnego turbo

auto nie wpada w tryb awaryjny ale przeładowuje..... w poczatkowej fazie i późno wstaje

poniżej logi

stage_1.jpg

stage_1_moc.jpg

jeszcze dluga droga przed Toba, zeby to jakos akceptowalnie wygladalo, bo jak na razie cos zmieniasz tylko nie wiesz co dokladnie za co odpowiada i po co zmieniasz ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

patrzycie na koniec sznurka a jeszcze trzeba patrzeć na początek bo w oryginale też tak pompuje i pytam się dlaczego Alhambra tak ma że svbl w oryginale na 2500 a turbo w serii na 2275!! podniosłem tylko na 2300

co do boost to 2320

mniemam że turbo do czyszczenia albo coś ze sterowaniem bo w serii też wypompowuje 2450 w tym samym miejscu

dawki podniosłem minimalnie i minimalnie więcej przeładowało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

macie rację !!!

pomylilem wsady zamiast modyfikować ori wsad podpaliłem wydumkę z neta bo miała opis ori.....

Juz jest wszystko OK wsad poprawiony daweczki lecą ok turbawka lekko przeładowuje ale niewiele troche juz latek ma ale ja nie daje w palnik za duzo więc do czyszczenia jest na pewno i kolektorek też.

popatrzcie chwila nieuwagi i ile mozna namieszać......

dzieki za wszystkie uwagi pozwoliły mi znaleźć trop.

SVBL w ori jest na 1990 a ja uczepiłem sie tego internetowego wsadu z 2502 ..... no przypaliłem

Pozdrawiam

Nie myli sie tylko ten co nic nie robi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...