Skocz do zawartości

darwak

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O darwak

Osiągnięcia darwak

0

Reputacja

  1. macie rację !!! pomylilem wsady zamiast modyfikować ori wsad podpaliłem wydumkę z neta bo miała opis ori..... Juz jest wszystko OK wsad poprawiony daweczki lecą ok turbawka lekko przeładowuje ale niewiele troche juz latek ma ale ja nie daje w palnik za duzo więc do czyszczenia jest na pewno i kolektorek też. popatrzcie chwila nieuwagi i ile mozna namieszać...... dzieki za wszystkie uwagi pozwoliły mi znaleźć trop. SVBL w ori jest na 1990 a ja uczepiłem sie tego internetowego wsadu z 2502 ..... no przypaliłem Pozdrawiam Nie myli sie tylko ten co nic nie robi
  2. patrzycie na koniec sznurka a jeszcze trzeba patrzeć na początek bo w oryginale też tak pompuje i pytam się dlaczego Alhambra tak ma że svbl w oryginale na 2500 a turbo w serii na 2275!! podniosłem tylko na 2300 co do boost to 2320 mniemam że turbo do czyszczenia albo coś ze sterowaniem bo w serii też wypompowuje 2450 w tym samym miejscu dawki podniosłem minimalnie i minimalnie więcej przeładowało...
  3. zrobiłem nowy wsad dodam że boostlimiter i SVBL ustawione ( svbl w oryginale 2500 o 230mbar wiecej od turbo max...) może pomyliłem sie i źle wyszukałem adres 053E2 i 3D3E2 boost limiter 05874 i 3D874 dodam że obniżyłem SVBL jest teraz o 50mbar wyższe od maksymalnego turbo auto nie wpada w tryb awaryjny ale przeładowuje..... w poczatkowej fazie i późno wstaje poniżej logi
  4. 004 rozumiem ale po co 001? to samo jest w 008 tyle że bez napiecia cco w zasadzie.... no dobra ... a temperatura to wiadomo jaka ma być ---- bez tego logów nie ma sensu robić. racja turbo poszlo ostro! Ale jest małe ale logi robione na 3 biegu i cos mi się wydaję że przy tym przyspieszeniu na 3 biegu zadziałała bezwładność układu podciśnienia bo w normalnych warunkach nikt tak nie jeździ w trzeciej sekundzie od startu logów 2400 ...... - plus programu że obyło sie bez notlaufu -- raczej chyba zrobie logi na 4 biegu i zobaczymy wtedy a propos przyzwolenia gnoju na tłoki na starcie bo chyba w poprzedniej wypowiedzi o to chodzi -- alhamberka to dość duży gnojowóz ze sprawą wagi i oporu powietrza i trochę owsa trzeba by to rozbujać -- to nie audiczka + 200kg przy tym samym zaladunku i 40 cm oporu powietrza w górę. Ale na pewno mozna to poprawić --- ale zadowolenie jest!!!!!!! a spalanie w tym samym przedziale!!!! a jaki starcik!!!!
  5. logi 003 008 011 po małym chipie dotyczy seat alhambra 1,9 TDI AFN dodam że auto z nizszych obrotów ładnie się zbiera -- spalanie w normie a przy spokojnej jeździe nawet niższe - test po przejechanych 400km orientacyjne wykresy z 3 i 4 biegu
  6. Miałem ten problem w A4 1,9 TDI 97r. Skończyły się szczotki wiatraka. Trzeba wyjąć wiatrak i zdjąć tylną pokrywę. Szczotki są lutowane, jest mały problem z ich przylutowaniem. Szczotki dorabiałem sam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...