Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Zagotowanie się i wyciek płynu chłodniczego


JUZIU

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj gdy odpaliłem auto po około 2km przestało jechać wiec zatrzymałem sie i zobaczyłem że płyn chłodniczy był rozlany w okolicach zbiorniczka wyrównawczego ale po zgaszaniu auta nic sie nie działo temp 90 stopni wiec ruszyłem dalej i auto normalnie jechało. Gdy ruszyłem ponownie po 1 km było już ponad 100stopni wiec zatrzymałem się i zobaczyłem że było tylko minimalnie płynu chłodniczego w zbiorniczku a po kilku minutach już wogóle. Dodam że jak za pierwszym razem chciałem odkręcić korek od zbiorniczka na odpalonym silniku to nie mogłem tego zrobić bo gdy odkręcałem to odrazu przybywało płynu pod sam korek. Na bagnecie od oleju nic nie przybyło, pod korkiem od wlewu oleju nie ma białej mazi. podejrzewam że poszła uszczelka pod głowicą i teraz czy dobrze podejrzewam że to uszczelka i czy trudno jest ją wymienić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie to chyba nic innego nie może być niż uszczelka co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie reduktor Ci padl :) Nie wali gazem ze zbiorniczka wody ? Nie zj** sobie glowicy!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie jebie gazem ze zbirniczka to mówisz że to reduktor? Czyli jak teraz napełnie układ i bede jezdził na benzynie to bedzie ok czy odrazu wymieniac reduktor?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie on jesli wali gazem. Ten typ tak ma niestety. Zaslep obieg wody przez niego ( nie wiem jakies korki wymysl ) i zobacz czy na pb bedzie ok juz wtedy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok zaraz cos popróbuje :good: Nosb jesteś WIELKI :notworthy:[br]Dopisany: 18 Lipiec 2011, 20:24_________________________________________________haha Nosb miałeś racje to reduktor zaślepiłem go i na PB dobija do 90 i stoi i płynu też nie ubywa :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze wiedziec bo objaw byl na mase zalamujacy :) a skonczylo sie bez lipy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie, juz byłem załamany że to uszczelka a okazało się ze to tylko reduktor :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobne objawy jak mi pompa wody padła ale widzę że już sobie poradziłeś :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popme już wymieniałem jakieś 20k km wcześniej i płyn mi sie zagotował ale nie ubywało i przewody były zimne a tu troszke inne objawy :) dobrze że jest takie forum i człowiek uczy sie sam a nie oddaje do mechanika i potem cienko z kasą :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi ubyło płynu gdyż płyn się zagotował i wywaliło ze zbiorniczka. Wszystko gorące ale za termostatem zimny więc padło na termostat. Po wymianie zonk bo dalej to samo. Dopiero w dalszym etapie wyszło że ośka się ukręciła na pompie. Widzę że masz ten sam silnik :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi rozpad sie wirnik na drobne :kox: niby orginalne pompy maja plastikowe te wirniki a teraz mam stalowy, narazie działa wiec nie jest źle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też jeszcze miałem ori pompę a teraz mój mechanik również założył pompę z metalowym wirnikiem :naughty: Chyba wszędzie robią podobnie :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również teraz założyłem pompę z metalowym wirnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...