honzik07 Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 witam mam taki problem w pasacie kumpla 1,9 tdi 110km muł totalny brak doładowania po scisnieciu przewodu zamiast twardniec to go zasysa posprawdzalismy wszystkie wezyki i interculer wszystko szczelne ale jak zdiołem przewód z turbo i palcem chciałem przekrecic wirnik to ledwie go moge obrucic czy czyszczenie cos pomoze czy juz raczej tylko regeneracja jak myslicie bawic sie z tym czy wyjac i do regeneracij
pastaldo Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 witam mam taki problem w pasacie kumpla 1,9 tdi 110km muł totalny brak doładowania po scisnieciu przewodu zamiast twardniec to go zasysa posprawdzalismy wszystkie wezyki i interculer wszystko szczelne ale jak zdiołem przewód z turbo i palcem chciałem przekrecic wirnik to ledwie go moge obrucic czy czyszczenie cos pomoze czy juz raczej tylko regeneracja jak myslicie bawic sie z tym czy wyjac i do regeneracij kolego czyszczenie ma sens tylko jak zmienna geometria sie przycina. Ty mówisz że nie możesz obrócić wirnika czyli turbo to złom. Tego sie nieda wyczyścić tylko regeneracja lub inne turbo. A oleju nie puściła?
honzik07 Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Opublikowano 19 Lipca 2011 ja tym nie jezdze ale kumpel powiedział ze sprawdzał i trzyma stan czyli ten wirnik powinien bez zadnych oporów sie krecic
pastaldo Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 co by się nie działo jeśli turbina jest sprawna to wirnik MUSI się obracać. Tak jak mówiłem moga się zacinać kierownice pod stronie goracej którymi steruje gruszka ale nic poza tym. Jesli wirnik się nie obraca to albo regeneracja albo śmieć.
honzik07 Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Opublikowano 19 Lipca 2011 czyli raczej regeneracja bo zeby go obrucic to az palce bola dzieki za info
pastaldo Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 czyli raczej regeneracja bo zeby go obrucic to az palce bola dzieki za info tylko jest jeszcze jedno pytanie. Skoro tak ciężko chodzi to prawdopodobnie któryś wirnik trze o obudowę więc pewnie może być uszkodzony co tez zwiększy cenę regeneracji. Trzeba by sie dowiedzieć w jakims zakłądzie bo może lepiej będzie kupić inna używaną w dobrym stanie.
honzik07 Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Opublikowano 19 Lipca 2011 ok.dzieki bedzie musiał pojezdzic popytac i podzwoni przedstawic sprawe to mniej wiecej sie okresla
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się