wojtusania Opublikowano 4 Lutego 2008 Opublikowano 4 Lutego 2008 witam ostatnio zaobserwowalem drgania kierownicy i lewarka skrzyni biegow, ktore z czasem sie nasilaly, wystepowaly przy dodaniu gazu, po spuszczeniu nogi z gazu ustepowaly. Trzeba bylo cos z tym zrobic, zawieszenie wykluczylem bo bylo robione niedawno. Jak sie okazalo przyczyna byla uszkodzona guma na przegubie (przy skrzyni biegow, czyli wewnetrzna). rozerwana na dwie czesci. Na poczatku nie chcialo mi sie wierzyc ze to moze byc przyczyna, no ale wymienic i tak trzeba bylo. Koszt 34eu komplet (tzn, guma smar, nowa gumowa uszczelka, zabezpieczenia i blacha zamykajaca przegub do skrzyni) kupywalem w niemczech bo najblizej mi tam do Audi. A z tego co mi w polsce powiedzieli to podrubek oslony wewnetrznej przegubu nie ma w sprzedazy (nie wiem ile w tym prawdy, ale oryginal to oryginal wiec mysle ze 34eu to nie duzo). Po wymianie (dzieki naszemu forum przeprowadzilem sam ) cud- zero bicia i drgan. Moze to pomoze niektorym znalezc przyczyne niektorych denerwujacych drgan. pozdrawiam
wojtusania Opublikowano 10 Lutego 2008 Autor Opublikowano 10 Lutego 2008 strzelania nie mialem, przeguby po d*pie nie dostaly bo w pore to wykrylem, dobrze ze zimy nie ma bo jak by posypalo tam blotem i piachem to by sie dopiero moglo narobic, jak ci przeguby strzelaja to znaczy ze juz sa na wykonczeniu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się