Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Sprężyn obniżające MTS 30/20 mm


Skeeber

Rekomendowane odpowiedzi

ktos miał styczność z takim wynalazkiem ?

http://allegro.pl/show_item.php?item=1685596200

Podobno fabryczne amorki nie mają przy tym kolizji .....tylko jak na tym autko wygląda ...... :palacz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładałem wczoraj -4 do paska b5 to tył siadł niżej o jakiś 1cm.

Ten mts to szajs jakich malo.

Ale pier....sz bo w passku źle siadły. To już szajs :wallbash: co za :facepalm:

Ja mam na A6 i jest idealnie :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marawel :polew:

zawsze ma jakieś swoje teorie, które ... szkoda gadać.

Skeeber, zależy co chcesz uzyskach takim obniżeniem i jaka felga jest w planach.

Osobiście używałem 3 lata amorków MTSa i złego słowa powiedzieć nie mogę.

Co do obniżenia 30/20 to szału nie będzie, ale w stosunku do serii 1BA to różnica będzie zawuażalna i samochód będzie wyglądał "normalnie" a nie jak koza.

Amorki teoretycznie wytrzymują obniżenie 40/40, ale mowa o sprawnych amorkach.

Jeżeli Twoje mają już znaczny przebieg za sobą, albo czujesz, że są już trochę zmęczonę, to przygotuj się psychicznie na ich zmianę za czas jakiś.

Amor na skróconej sprężynie pracuje w innym zakresie i napewno szybciej się będzie zużywał. Zakładając nowe amorki, to tego nie odczujesz pewnie.

Z własnego przykładu mogę powiedzieć, że amorki ok. 60-65% na spręzynach -35/-35 wytrzymały mi 3 tygodnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chce tylko usztywnic auto, felga zostaje ori 15 cali. Amorki nowe mam Sachs przód i tył .....tylko wygląda beznadziejnie :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to takie sprężyny będą OK, ale nie spodziewaj się jakiegoś dużego usztywnienia poprzez same sprężyny.

Przechyły w zakrętach napewno się zmniejszą ale "resorowanie" pozostanie na zbliżonym poziomie.

Najbardziej za usztywnienie odpowiada amortyzator, o zmniejszonym tłumieniu lub skróconym skoku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam takie obawy ....ale mam tez komplet nowych sachs`ów i chciałbym je zaadoptowac.

Autkiem czesto jezdzi cała rodzina na pokladzie wiec musi byc w miare komfortowe.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marawel :polew:

zawsze ma jakieś swoje teorie, które ... szkoda gadać.

Skeeber, zależy co chcesz uzyskach takim obniżeniem i jaka felga jest w planach.

Osobiście używałem 3 lata amorków MTSa i złego słowa powiedzieć nie mogę.

Co do obniżenia 30/20 to szału nie będzie, ale w stosunku do serii 1BA to różnica będzie zawuażalna i samochód będzie wyglądał "normalnie" a nie jak koza.

Amorki teoretycznie wytrzymują obniżenie 40/40, ale mowa o sprawnych amorkach.

Jeżeli Twoje mają już znaczny przebieg za sobą, albo czujesz, że są już trochę zmęczonę, to przygotuj się psychicznie na ich zmianę za czas jakiś.

Amor na skróconej sprężynie pracuje w innym zakresie i napewno szybciej się będzie zużywał. Zakładając nowe amorki, to tego nie odczujesz pewnie.

Z własnego przykładu mogę powiedzieć, że amorki ok. 60-65% na spręzynach -35/-35 wytrzymały mi 3 tygodnie.

Zakładałem tego mtsa gwinty kity parę kompletów,zawsze jakiś problem powstawał a to przód na maxa do dolu i stal wysoko a tyl na maxa do gory i stal za nisko albo inne kwatki a to za mieki a to za twardy.Wiec moje teorie potwierdzone praktyka.

Radze kupic na tyl cos z regulacja a na przod jakiegos kita.

A może u Ciebie coś z tą praktyką nie halo, skoro ciągle masz problemy?! :decayed:

U mnie z montażem amorków MTS nie było żadnego problemu. Przód zakładałem dwukrotnie, bo reklamowałem jeden amorek, u dwóch różnych mechaników i żaden nie miał problemu.

Kilka osób też zakładało kity MTSa i nie słyszałem, żeby ktoś miał problem.

Amorki z kitu na tył mają regulację, więc można podnieść/obniżyć.

Gwinty MTSa chyba nie mają regulacji twardości, więc odczucie za twardo/za miękko zależy od tego, czego ktoś oczekiwał.

Ceny MTSa są atrakcyjne, jakość według mnie dobra, a napewno adekwatna do ceny.

Do trwałości nie mam zastrzeżeń.

Jeden amor wylał mi się po 20 tysiącach. W ciągu tygodnia załatwiona reklamacja, a kolejny amor przejechał już 40 tyś. i działa dalej, więc też się przyczepić nie można.

[br]Dopisany: 20 Lipiec 2011, 15:08_________________________________________________

mam takie obawy ....ale mam tez komplet nowych sachs`ów i chciałbym je zaadoptowac.

Autkiem czesto jezdzi cała rodzina na pokladzie wiec musi byc w miare komfortowe.....

Jak marawel napędził Ci stracha, to poszukaj ori sprężyn 1BE czyli -20/-20.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)

A może u Ciebie coś z tą praktyką nie halo, skoro ciągle masz problemy?! :decayed:

To samo chciałem napisać :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koncze wywody,jeździjcie sobie dalej na mts ja chciałem ostrzec co niektórych.

Wczoraj nawet zakładałem sprężyny do paska b5 -40 tył poszedł o 1cm niżej.Po prostu robi to tępy chińczyk i tyle z KW nie ma tego problemu,no ale pewnie nie umiałem tego założyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak marawel napędził Ci stracha, to poszukaj ori sprężyn 1BE czyli -20/-20.

I to byłoby najlepsze rozwiązanie dla mnie - mozecie podpowiedziec czy mają jakies oznaczenia (kropki, kolory itd)? Nie chciałbym kupic kolejnych 1BA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mają oznaczenia, ale to musisz już poszperać po forum, bo niestety nie wiem.

Poza tym śledź dział sprzedam, bo coraz się coś trafia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...