Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Radio wyłączane wyjęciem kluczyka ze stacyjki


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Sprawiłem sobie nowe cudo (Kenwood KDC-BT31U - zaje**ście się komponuje z podświetleniem Audi) i przy tej okazji chciałem ustawić sobie jego działanie tak jak zawsze chciałem.

Teraz jest tak: Zapłon włączony - radio działa, zapłon wyłączony - radio trup. Oczywiście działa tylko jeśli je włączę a po wyłączeniu zapłonu pamięta wszystko...

Chciałbym jednak aby włączało się razem z zapłonem ale wyłączało nie po wyłączeniu zapłonu a po wyjęciu kluczyka ze stacyjki.

Nie wiem jak to jest w oryginalnych Chorus/Concert/Symphony... Chyba właśnie tak, prawda? Jeśli tak jest to jak to jest zrealizowane?

W kostce mam 4 kable: masę, stałe zasilanie, zasilanie z zapłonu i jakiś taki cieniutki kabelek na którym pojawiają się miliwolty (patrząc na pinout z concerta to będzie ilumination - czyli raczej się nie przyda...)

Chciałbym zasilanie z zapłonu zamienić na sygnał obecności kluczyka w stacyjce. Domyślam się, ze taki zwierz jest wysyłany do sterownika centralnego zamka jednak mi się nie udało go namierzyć.

Czy ktoś wie gdzie skąd taki sygnał można wyłuskać i w jakiej jest postaci?

Mogę też zapytać prościej: Czy jest ktoś w stanie wskazać mi palcem kabelek który niesie informację o obecności kluczyka lub jej braku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sie zastanawiam czy jest to w ogole mozliwe w ori np. u mnie jest tak

Radio Concert I

Zapłon wł.- radio chodzi - jak wylacze - radio chodzi - wyciagam kluczyk radio nie chodzi wiec zalaczam radio na nowo (guzik power :D) i chodzi bez kluczyka w stacyjce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli u mnie jest coś nie oryginalnego, że mam podłączone jakby... po zapłonie a nie po kluczyku? Domyślam się, ze samochód wyjechał z fabryki bez żadnego fabrycznego audio więc może mam trochę inną instalację niż robioną pod ori audio...?

[br]Dopisany: 22 Lipiec 2011, 11:11_________________________________________________Problem rozwiązany:

Po stronie pasażera pod schowkiem, na słupku A jest osłona. Pod nią są wiązki przewodów. Jest ich tam cała tęcza ale tylko jeden czerwony, bez żadnych kolorowych pasków,zwyczajnie czerwony.

Należy się w niego wgryźć, przeprowadzić kabelek do wnęki radia i z drugiej strony podłączyć do kostki w miejsce kabelka zapłonu. Ja kabel od zapłonu w ogóle odciąłem. Mam tam jakiś wzmacniacz od anteny więc nie musiałem ciąć oryginalnych wiązek. Sprawdziłem amperomierzem czy radio nie bierze z tej linii żadnego prądu. U mnie nie bierze ale w innych cholera wie jak to jest, więc radzę się upewnić, że nic się nie zjara. Tyle.

Teraz działa tak jak chciałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...