Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Problem z hamulcem ręcznym po wymianie klocków


Rad8k

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem z hamulcem ręcznym po wymianie klocków , a mianowicie bardzo słabo hamuje.

Tłoczki zostały prawidłowo wkręcone i wciśnięte.

Czy to jest kwestia jakiejś dodatkowej regulacji czy też klocki muszą się dotrzeć ? Podobno one same się regulują, ale może macie jakieś własne patenty na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam problem z hamulcem ręcznym po wymianie klocków , a mianowicie bardzo słabo hamuje.

Tłoczki zostały prawidłowo wkręcone i wciśnięte.

Czy to jest kwestia jakiejś dodatkowej regulacji czy też klocki muszą się dotrzeć ? Podobno one same się regulują, ale może macie jakieś własne patenty na to?

klocki musza sie ułozyc sie do tarczy, jeżeli wymieniałes na stara tarcze to musisz

troche pojezdzic

w jakim stanie byla tarcza ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za wsparcie techniczne :notworthy:

Tarcza jest ok. bez ubytków.

Klocki wymieniałem bo z jednego klocka odpadła mi okładzina (co się okazało w pozostałych okładziny trzymały się na włosku),ale zastanawia mnie fakt że przed tym przy zaciągnięciu hamulca podczas jazdy do połowy blokowały się tylne koła , a po wymianie mogę zaciągnąć ręczny do końca i tylko czuć wyraźne opory, ale koło się nie blokuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cierpliwosci bedzie dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tydzień temu wymieniałem klocki z tyłu u siebie i po złożeniu wszystkiego reczny działał mi jak przed wymianą więc może u ciebie potzreba chwili aby się dobrze dopasowały na chyba że próbowałeś wkręcać tłoczek na zaciągniętym recznym i dopiero póżniej go zwolniłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tydzień temu wymieniałem klocki z tyłu u siebie i po złożeniu wszystkiego reczny działał mi jak przed wymianą więc może u ciebie potzreba chwili aby się dobrze dopasowały na chyba że próbowałeś wkręcać tłoczek na zaciągniętym recznym i dopiero póżniej go zwolniłeś.

Nie takiej hecy nie wyprawiałem , bardzo mozliwe ze muszą sie poprostu ułożyć, bo nagrzane troche lepiej hamuja ,ale mimo wszystko pod dużą górkę ręczy nie wyrabia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że przed wymianą dobrze ci trzymał, więc skoro za parę dni nie ułożą się to proponuję ściągnąć zaciski jeszcze raz i sprawdzić czy wszystko jest tam prawidłowo pozakładane i jak działa ręczny po zaciągnięciu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tył nie hamuje tak mocno jak przód więc wiadomo że dłużej się to dociera wszystko, nie dotrze się pod 10km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej sie nie ułożą,zaciski do rozebrania i przeczyszczenia

po co ?

Przed wymiana bylo ok[br]Dopisany: 22 Lipiec 2011, 20:10_________________________________________________

Tył nie hamuje tak mocno jak przód więc wiadomo że dłużej się to dociera wszystko, nie dotrze się pod 10km.

znam takich ktorzy mieli dotarte juz po 5km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej sie nie ułożą,zaciski do rozebrania i przeczyszczenia

po co ?

Przed wymiana bylo ok[br]Dopisany: 22 Lipiec 2011, 20:10_________________________________________________

Tył nie hamuje tak mocno jak przód więc wiadomo że dłużej się to dociera wszystko, nie dotrze się pod 10km.

znam takich ktorzy mieli dotarte juz po 5km

To tylko pogratulować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...