otopoznan Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 witam serdecznie wszystkich. Panowie mam następujący problem: Audi a3 , 2.0 tdi bkd , 2004 r. podczas gaszenia pojazdu słychać mechaniczne terkotanie , przy wduszonym sprzęgle jest mniejsze , natomiast przy wycisnietym jest naprawde spore , jak by sie szkło tłukło z tego co zdiagnozowałem to uszkodzone koło dwumasowe , które bede w przyszłym tygodniu wyminiał. druga bolączka i w sumie to o nią chodzi mi najbardiej jest nastepująca: podaczas pracy na biegu jałowym , czuc co jakis czas ( raz co 3 sekundy , raz co 5) takie leciutkie bezwładne zabujanie budy, obrotnomierz ani drgnie przy tym. zauważyłem , ze bardzo delikatnie dodajac gazu te drgania sa jakby bardziej odczuwalne az do pewnego momentu ok 1400 wtedy juz ich nie czuc. moje pytanie jest nastepujace , czy działanie uszkodzonego koła masowego moze sie dodatkowo tak obajwiac , czy jest to juz raczej "lejący wtrysk" ? jak najszybciej zdiagnozować lejący wtrysk , mam dostęp do VAG'a ktora sekcje powinienem sprawdzic ? dziekuje wszystki serdecznie za pomoc
Wihajster Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 013 statyczne sprawdz ale obstawiam dwumasa
a4bydgoszcz Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 wydymany dwumas bedzie bujalo silnikiem a takze przenosilo drgania na karoserie.. poczytaj na temat vaga moze cos znajdziesz: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0
otopoznan Opublikowano 24 Lipca 2011 Autor Opublikowano 24 Lipca 2011 fajnie by było , gdyby dwumas załatwił sprawe. w tygodniu spradez te wtryski. dziekuje serdeczenie za pomoc Panowi i miłej Niedzieli życzę :good:
Exeo Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 U znajomego w golfie V również BKD dokładnie tak samo bujało i drgało budą, okazało się że 2 pompki są do wymiany. Po wymianie jak ręką odjął - żadnego bujania czy też drgań.
zuloo Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 Exeo powiedz a jak poznał ze te pompki były do wymiany? jakieś inne objawy? niż drgania na jałowym? W grupie 13 jakie miał wartości? i czy kupował nowe pompki czy oddawał do regeneracji?
Exeo Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 Na początku były drgania na jałowym nieregularne, z czasem się nasilały, po paru miesiącach doszło do tego że po odpaleniu silnik jakby się dławił delikatnie. Nie mam pojęcia jakie miał wartości. Dostał 2 nowe pompki w dobrej cenie.
otopoznan Opublikowano 25 Lipca 2011 Autor Opublikowano 25 Lipca 2011 witam , wklejam log prosze o interpretacje http://vaglog.rtnet.pl/otopoznan_52802.html[br]Dopisany: 25 Lipiec 2011, 18:33_________________________________________________nikt nie pomoze ?
chudy13101980 Opublikowano 26 Lipca 2011 Opublikowano 26 Lipca 2011 te pompki aż takie straszne to chyba nie są
michcio1985 Opublikowano 26 Lipca 2011 Opublikowano 26 Lipca 2011 nie są ale wartości na 1 i 3 cylindrze wskazują już na pewien problem. chociaż może samo czyszczenie końcówek by pomogło. warto by też zlogować grupe 23,zobrazowałaby ogólny stan pompek
otopoznan Opublikowano 26 Lipca 2011 Autor Opublikowano 26 Lipca 2011 dziekuje Panowie za Odp wklejam wiecej logow STATYCZNE Grupy: 001,002,003 - http://vaglog.rtnet.pl/otopoznan_52995.html Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/otopoznan_52996.html Grupy: 014,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/otopoznan_52997.html Dynamiczne Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/otopoznan_52992.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/otopoznan_52993.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/otopoznan_52994.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/otopoznan_52998.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/otopoznan_52999.html bede wdzieczny za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się