Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Deliktane drgania na biegu jałowym , dwumas czy wtrysk ? (A3 BKD)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam serdecznie wszystkich. Panowie mam następujący problem:

Audi a3 , 2.0 tdi bkd , 2004 r.

podczas gaszenia pojazdu słychać mechaniczne terkotanie , przy wduszonym sprzęgle jest mniejsze , natomiast przy wycisnietym jest naprawde spore , jak by sie szkło tłukło

z tego co zdiagnozowałem to uszkodzone koło dwumasowe , które bede w przyszłym tygodniu wyminiał.

druga bolączka i w sumie to o nią chodzi mi najbardiej jest nastepująca:

podaczas pracy na biegu jałowym , czuc co jakis czas ( raz co 3 sekundy , raz co 5) takie leciutkie bezwładne zabujanie budy, obrotnomierz ani drgnie przy tym.

zauważyłem , ze bardzo delikatnie dodajac gazu te drgania sa jakby bardziej odczuwalne az do pewnego momentu ok 1400 wtedy juz ich nie czuc.

moje pytanie jest nastepujace , czy działanie uszkodzonego koła masowego moze sie dodatkowo tak obajwiac , czy jest to juz raczej "lejący wtrysk" ?

jak najszybciej zdiagnozować lejący wtrysk , mam dostęp do VAG'a ktora sekcje powinienem sprawdzic ?

dziekuje wszystki serdecznie za pomoc

Opublikowano

013 statyczne sprawdz ale obstawiam dwumasa

Opublikowano

fajnie by było , gdyby dwumas załatwił sprawe.

w tygodniu spradez te wtryski.

dziekuje serdeczenie za pomoc Panowi i miłej Niedzieli życzę :good: :good: :good:

Opublikowano

U znajomego w golfie V również BKD dokładnie tak samo bujało i drgało budą, okazało się że 2 pompki są do wymiany. Po wymianie jak ręką odjął - żadnego bujania czy też drgań.

Opublikowano

Exeo powiedz a jak poznał ze te pompki były do wymiany? jakieś inne objawy? niż drgania na jałowym?

W grupie 13 jakie miał wartości? i czy kupował nowe pompki czy oddawał do regeneracji?

Opublikowano

Na początku były drgania na jałowym nieregularne, z czasem się nasilały, po paru miesiącach doszło do tego że po odpaleniu silnik jakby się dławił delikatnie. Nie mam pojęcia jakie miał wartości. Dostał 2 nowe pompki w dobrej cenie.

Opublikowano

te pompki aż takie straszne to chyba nie są

Opublikowano

nie są ale wartości na 1 i 3 cylindrze wskazują już na pewien problem. chociaż może samo czyszczenie końcówek by pomogło.

warto by też zlogować grupe 23,zobrazowałaby ogólny stan pompek

Opublikowano

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...