Skocz do zawartości

Exeo

Pasjonat
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Exeo

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Exeo

0

Reputacja

  1. Exeo

    B8 TrOOOOp

    Jeździ nowym A6 C7 sedan, czarny
  2. Na początku były drgania na jałowym nieregularne, z czasem się nasilały, po paru miesiącach doszło do tego że po odpaleniu silnik jakby się dławił delikatnie. Nie mam pojęcia jakie miał wartości. Dostał 2 nowe pompki w dobrej cenie.
  3. U znajomego w golfie V również BKD dokładnie tak samo bujało i drgało budą, okazało się że 2 pompki są do wymiany. Po wymianie jak ręką odjął - żadnego bujania czy też drgań.
  4. Ten sam silnik 2.0 tdi cr CAGA co Adbur, podczas wypalania DPF bardzo wyraźnie słychać ten dźwięk, normalnie też go czasami słyszę. W innym silniku też 2.0 tdi cr również to słyszałem, więc TTTM
  5. Zapis o zapoznaniu się ze stanem technicznym, nie zwalnia od odpowiedzialności i nie jest wiążący - przerabiane sporo razy. Umowa ustna w świetle prawa jest zobowiązująca. Generalnie sprawa do wygrania bez większych problemów.
  6. Ja miałem bardzo podobnie u siebie, seat exeo, ten sam dokładnie silnik, zauważyłem pod maską że łączenia dolotu powietrza do filtra ( nie wiem czy fachowo to nazwałem ) się delikatnie wypinają, skleiłem zwykłą taśmą profilaktycznie obie części i od tej pory cisza, nie wiem na ile to było powiązane ze sobą oraz jak to jest rozw. w B8, ale być może to ta sama historia. Tu pogladowe zdjęcie jak to wygląda w exeo i zaznaczone wspomniane miejsce: http://img101.imageshack.us/img101/4556/c1672728810.jpg
  7. Exeo 2.0 tdi CR przebieg obecnie prawie 40 tyś z czego ponad 20 tyś po programie, nie miałem nigdy problemów ze zmianą biegów, bardzo ładnie wchodzą nawet przy -10.
  8. Na Twoim miejscu bym się nie martwił, znajomy jeździ S-maxem 2.0 tdci sprzed FL i ma najechane 260 tyś i autko śmiga aż miło, robił coś przy zawieszeniu oraz wymieniał dwumasę, wtryski, turbina wszystko ori i narazie w dobrym stanie. Ja za każdym razem jak jade tym samochodem to jestem pod dużym wrażeniem
  9. Jak najbardziej się zgodzę, zapchany DPF w wielu przypadkach jest wynikiem niesprawnych innych elementów, dlatego wywalenie DPFu powinno być ostatnim etapem naprawy. Stricte chodzi o to że samochód z wyciętym DPFem w sensie formalnym traci homologację o czym wielu zapomina
  10. U mnie w goflie 2.0 tdi BKD były dokładnie te same objawy, miałem do wymiany 2 pompowtryskiwacze, doraźnie pomógł płyn do czyszczenia Liqui Moly, po wymianie 2 pompek jak ręką odjął, nic nie telepało, szarpało etc...
  11. W tym miejscu Wielkie Podziękowania Dla Jaro w ww.temacie, oraz naprawdę Szacunek za posiadaną wiedzę
  12. sprawdzales wartosc temp otwarcia na termostacie? [br]Dopisany: 11 Grudzień 2010, 23:31_________________________________________________tak sobie przegladam i okazuje sie ze w 2.0 tdi CR audi, termostat ma poczatek otwarcia w temperaturze 82oC podczas gdy w AVF, czy BLB, BRE 87oC sadze ze wlasnie w tym tkwi problem[br]Dopisany: 12 Grudzień 2010, 00:07_________________________________________________porownalbym wymiarami z termostatem z BRE, BLB nr kat 03G 121 113 i jezeli sie nie roznia sprobowalbym zmiany. nalezaloby jednak poczatkowo obserwowac zachowanie sie temperatury podczas obciazenia. Dzięki za rady, tak zrobię i zobaczymy co będzie
  13. Problem w tym, że termostat poprzedni jak i ten wymieniony na GW jest prawdopodobnie sprawny, tylko źle skonstruowany/wykonany- sam nie wiem
  14. Cena jednego wtrysku DENSO prosto od producenta do Ave 2.0 D4D 1500 zł plus koszta przesyłki, przy zwrocie:hi: Umrzesz mądrzejszy apropos I toyoty - bez obrazy, ale tak właśnie się tworzą mity
×
×
  • Dodaj nową pozycję...