otopoznan Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 witam serdecznie , jak w temacie, poproszę o analizę sekcji 13 : http://vaglog.rtnet.pl/otopoznan_52802.html dziekuje za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 zimny,cieply,letni ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 analiza wykonana... nic z tego nie wynika.... popraw nazwe tematu bo bede musial wrzucic ten temat do kosza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otopoznan Opublikowano 25 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 statyczny , ciepły silnik . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 cieply ? tzn. ile płyn mial stopni ? Po raz drugi upominam o poprawne nazwanie tematu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otopoznan Opublikowano 25 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 87 stopni , przepraszam , ale co w temacie nie pasuje , bo nie rozumiem ? polskie litery ... już poprawione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 punkt 2 i 3 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=129956.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otopoznan Opublikowano 25 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 teraz jest ok ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 OK. No wiec o co się własciwie rozchodzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otopoznan Opublikowano 25 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 silnik na biegu jałowym , ma delikatne wibracje , takie jakby zabujanie , nie są to duże wibracje ale jest to odczuwalne , dwumas jest ewidentnie do wymiany , te bujanie pojawia sie co 1s , czasmi co 5s , a czasmi co 3 s , zauwazylem , ze przy delikatym dodawaniu gazu jakby sie wibracje lekko zwiekszaly , az silnik wejdzie na wyzsze obroty np 1200 moje pytanko czy z tych logow , mozna cos powiedziec wiecej o wtryskach tzn czy leją? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Nie mozna... Zamiesc.. 001,004,007,013,018 i 023 na max nagrzanym motorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otopoznan Opublikowano 26 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 STATYCZNE Grupy: 001,002,003 - http://vaglog.rtnet.pl/otopoznan_52995.html Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/otopoznan_52996.html Grupy: 014,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/otopoznan_52997.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/otopoznan_52992.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/otopoznan_52993.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/otopoznan_52994.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/otopoznan_52998.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/otopoznan_52999.html dziekuje za pomoc[br]Dopisany: 26 Lipiec 2011, 18:15_________________________________________________Panie " przemik" moge poprosić o pomoc w interpretacji logów dziekuje serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 W statycznych logach nie widzę nic złego. Za to w dynamicznych widac wyraznie, ze kuleje regulacja cisnienia doładowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otopoznan Opublikowano 27 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 dziekuę ci bardzo za pomoc , powiedz tylko jeżeli chodzi o regulacja cisnienia doładowania to u tunera poprawić ? czy poprostu turbina niedomaga? , czy może wystraczy wywalic katalizator ? dziekuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się