kamosor 0 Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Witam kilka dni temu zapaliło mi się ESP ,niekiedy pali się również ABS (nie zawsze) miałem nadzieję że załapał jakiegoś błęda ale niestety po podpięciu Vaga wyskoczył błąd 778 - czujnik kąta skrętu G 85 (to idzie skasować),oraz 1826 - nieznany kod ( i tego już nie mogę skasować) ma ktoś jakieś sugestie ? W dodatku w sobotę kulam się tym do Francji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamq 3 Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Oba błędy dotyczą czujnika G85. Na początek spróbowałbym wykonać procedurę kalibracji owego czujnika. Jeśli nie będzie możliwa lub usterka powróci należy przyjrzeć się czujnikowi G85. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamosor 0 Opublikowano 27 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Dzięki bardzo za szybką odpowiedź ,ale co to jest ta kalibracja, i jak to się robi -dam radę sam to zrobić? A ten czujnik to się jakoś nazywa ?Czy g85 to jego nazwa ,gdzie to jest i ile ~~kosztuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onkel 9 Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Poszukaj dobrze tematów o G85 jest dużo. Sam nawet jeden zakładałem. Kalibracje masz opisaną w WARSZTACIE w wymianie modułu kierownicy na multifunkcję (temat podwieszony) a czujnik jest przy taśmie AIRBAGA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamosor 0 Opublikowano 27 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Dzięki wszystkim , zaraz zacznę szukać [br]Dopisany: 27 Lipiec 2011, 15:17_________________________________________________Sory ,ale nie mogę poszukać o kalibracji g85 ,wyskakuje mi tylko coś o oponach ,a nie o to chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onkel 9 Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=23501.0 I zapier***asz do sklepu po piwo Tam masz opis kalibracji czujnika G85 pod zdjęciami. Tylko ty nie musisz robić całości która jest tam podana. Ty robisz tylko kodowanie samego czujnika czyli tam gdzie trzeba podac kod 40168(lub jakoś tak). Teraz to już musisz znaleźć kalibracje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamosor 0 Opublikowano 27 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Cholera ! Łukasz szkoda że nie mieszkasz bliżej ,bo we dwójkę z pomocą paru piw pewnie dalibyśmy radę ,a tak to jurto będę musiał się męczyć sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 wykonujesz procedure od: 03-ABS BrakesKorzystamy z tej informacji na ross-tech.com Pojawią się błędy : Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 3429 Coding: 00000 do [Fault Codes - 02]Nie powinno być już żadnych błędów [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] jezeli to nie pomoze a raczej nie pomoze. tzn ze albo cos sie rozlaczylo w zlaczkach, albo uszkodzony czujnik kata kierownicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamosor 0 Opublikowano 29 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 No niestety kalibracja nie pomogła okazało się że to taśma ,ale moderator se poradził .Dzięki Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się