Cristoforo 2 Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Witam, Autko mojej żonki co mnie nie pokoi to poddymianie na wolnych obrotach siwo niebieskim dymkiem kwaśny i ostry zapach spalin czasem falowanie obrotami na jałowym jak się ostro wdepnie to normalne, że puści delikatnie małego dymka a tak wszystko ok mam nadzieje więc proszę o sugestie.. audi a3 1.9tdi 130KM skrzynia automatyczna więc staraliśmy się aby dynamiczne w miarę dobrze wypadły Grupy: 023,018 - http://vaglog.rtnet.pl/siloml_53216.html Grupy: 011,008,010,011,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/siloml_53217.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/siloml_53218.html Grupy: 004,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/siloml_53219.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/siloml_53220.html Grupy: 011,013,018 - http://vaglog.rtnet.pl/siloml_53221.html Grupy: 000,001,003,000,001,003,000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/siloml_53222.html Grupy: 004,007,010 - http://vaglog.rtnet.pl/siloml_53223.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/siloml_53224.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 pedal nie byl do oporu,korekcje na 2 cyl troszke gorsze ale nie jest masakra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 28 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 wiem, że nie był do oporu bo robił kick down a jak praca EGR?? turbiny??[br]Dopisany: 28 Lipiec 2011, 22:21_________________________________________________moja od jakiegoś czasu leje lipne paliwo i będę musiał wlać coś lepszego i jakiś środek do paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IDUAL 0 Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Auto na pompowtryskach i lipne paliwo powodzenia. Kolego w diagnostyce vag jest opisane jak robić logi automatem. Jeżeli chcesz dobrej diagnozy to każdy dynamiczny osobno a statyczne można razem ale logować przez dłuższy czas bo jak robisz kilka logów naraz to komp wolniej zlicza. I podpisz logi które dynamiczne a które statyczne i BS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 29 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 dobra a tych logów można coś odczytać widać co nie co.... tym autem na codzień śmiga moja kobieta to jej auto więc nie zaglądam na jakiej stacji tankuje itd. dostała moje wskazówki martwią mnie te objawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Te logi to jeden wielki bałagan. Krzysiek popraw sie Zobacz tu kolega robil pierwszy raz http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=214619.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 29 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 ale czy da się coś odczytać z tych logów?? czy taki bajzel że nic nie widać proszę to dla mnie ważne bo nie wiem na czym stoje.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 wykonaj i zamiesc poprawnie logi.... bedziesz wiedzial na czym stoisz... Czytając ten dział zdajesz sobie pewnie sprawe ze poprawnie wykonane logi dają bardziej trafną diagnoze .... jesli są kiepsko wykonane... sam rozumiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się