Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AMB] Mrygajaca kontrolka silnika + drgania i brak mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich!

Posiadam AudiA4, 1,8T z 2004 roku kod silniaka AMB.

Dzisiaj na trasie jadac przelaczajac z 6 na 5, pojawily sie drgania i zaczela mrygac kontrolka silnika.

Przy naciskaniu gazu, drgania zwiekszaja sie, i praktycznie auto nie przespiesza.

Na wolnych obrotach, drgania sa, ale mniejsza, a silnik pracuje rowno.

Czy ktos z Was ma moze pomysl co moglo sie stac? I jak temu zaradzic??

Opublikowano

Jasne że wiemy bo końcu jesteśmy wróżkami :polew: VAG prawde powie.

Opublikowano

przelaczajac z 6 na 5, pojawily sie drgania

A rozrząd nie przeskoczył? :gwizdanie:

Opublikowano

witam na 99% cewka zapłonowa - w moim przypadku wymiana z kasowaniem błędów 190 zł

F0986221024.jpg

Opublikowano

Dzieki Jelonka ...

my tym razem z Holandii ... nie z Jeleniej :)

ale w 100% racja, wymiana cewki zapłonowej (na razie bez skasowanwego bledu) 60 EUR!

Czy masz moze kontaktach do dobrego serwisu w Jeleniej na skaskowanie bledu?

Jeszcze raz dzieki!

Opublikowano

a jedz sobie na spota gdzies, chlopaki ci wykastruja vagiem

Opublikowano

Dzieki Jelonka ...

my tym razem z Holandii ... nie z Jeleniej :)

ale w 100% racja, wymiana cewki zapłonowej (na razie bez skasowanwego bledu) 60 EUR!

Czy masz moze kontaktach do dobrego serwisu w Jeleniej na skaskowanie bledu?

Jeszcze raz dzieki!

[br]Dopisany: 23 Sierpień 2011, 10:05_________________________________________________Witam błędy skasujesz praktycznie w każdym poważnym punkcie wymiany oleju, ja w jeleniej górze korzystam z usług serwisu Wojtas, pozdrawiam.
Opublikowano

Witam wszystkich!

Posiadam AudiA4, 1,8T z 2004 roku kod silniaka AMB.

Dzisiaj na trasie jadac przelaczajac z 6 na 5, pojawily sie drgania i zaczela mrygac kontrolka silnika.

Przy naciskaniu gazu, drgania zwiekszaja sie, i praktycznie auto nie przespiesza.

Na wolnych obrotach, drgania sa, ale mniejsza, a silnik pracuje rowno.

Czy ktos z Was ma moze pomysl co moglo sie stac? I jak temu zaradzic??

i co tam było nie tak, dzisiaj mialem to samo, jechalem 80/90/h zredukowalem i zaczął się dusic, jak sie zatrzymałem to klekocze jak zimny diesel (chyba pracuje na 2 cylindrach) i check engine mryga... daj znac czy to cewki, w ASO trwa jeszcze akcja free wymiany....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...