Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] 1,8 T + LPG Problem z INSTALACJĄ KME


Pecio81

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Mam problem z Gazem. Zaczął się gdy było mało benzyny, licznik pokazywał mi kontrolkę z dystrybutorem paliwa żebym zatankował że starczy mi na przejechanie max 40 km po czym gwałtownie poziom paliwa zaczął spadać do zera również wskazówka od paliwa co mnie bardzo zastanowiło? w tym czasie jadąc na gazie ( lub benzynie - sam do końca nie wiem) czułem wibracje pod pedałem gazu jak mu przyciskałem to się dusił przerywał szarpał wpadał w wibracje itp. byłem zaniepokojony że pomimo iż jadę na Gazie poziom paliwa mi spada to tak jakby jadąc na gazie pobierał również paliwo skoro wszystko spadło do zera oczywiście komfort jazdy był kiepski cały czas wibracje silnika. Po jakimś czasie jak już wskazówka paliwa doszła do zera zapaliła się żółta kontrolka MIL. Raz świeciła się ciągle a raz migała na przemian nie wiem od czego to zależało na pewno nic dobrego.Postanowiłem się dotankować BENZYNĄ ale całą jazdę wykonywałem na włączonym trybie że jadę na gazie mając z tyłu głowy ze może również pobiera benzynę i skoro się benzyna skończyła to mi tak przerywa. Następnie mój stan umysłu w wielkim zaskoczeniu wpadł na pomysł że może zupełnie wyłączę GAZ i jechać na benzynie. No i ku mojemu zdziwieniu auto jechało płynnie tak jak trzeba. Lecz niestety kontrolka MIL dalej migała lub świeciła się. Rozumiem że jest to jakiś problem z GAZEM. Czy ktoś z Was miał już taki problem, lub może wie jak go rozwiązać? Samochód zagazwoałem w Listopadzie 2010. Facet który mi zakładał był okrzyknięty za fachowca 16 lat w branży i widać że się zna ale do mojego Auta być może się nie przyłożył, generalnie bardzo trudny kontakt z nim. Czy jest szansa zrobienia to własnymi siłami, bo nie wiem czy przysługuje mi jeszcze gwarancja na ten gaz oczywiście zadzwonię do niego. Ale czy waszym zdaniem to jakaś poważna usterka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej @grzemo, dzięki za radę oczywiście napomnę gazownikowi o tej opcji być może to pomoże.

Byłem u mechanika i skasował mi błąd MIL który mówił że są problemy ze spadkiem mocy silnika czy jakoś tak....błąd jest skasowany natomiast problem pozostał. Zauważyłem jedną rzecz jak odpalam samochód to odpala się a za dosłownie 5 sekund gaśnie potem mi zrzęzi jak go odpalam ponownie po jakimś czasie ledwo zaskoczy no i ja go wtedy gazuję na wysokie obroty tak do 3 tyś silnik się nabiera temperatury do powyżej 50 stopni wtedy załącza się GAZ a następnie powoli ujmuję pedał gazu i chodzi normalnie. Oczywiście na benzynie paliwa mam powyżej czerwonej kreski. Świece przeczyściłem choć wypadałoby je już wymienić ale i tak to nic nie pomogło, cewki wyglądają na dobre, chyba że ktoś wie jak wygląda spalona cewka?. Gazownik ma urlop i jestem w głębokiej d....więc musze sobie sam radzić. Oczywiście jeśli ktoś ma jakieś pomysły to zapraszam do dyskusji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece wymieniłeś? Bo w końcu nie wiem, z twojego opisu ciężko to rozgryź.

Jeśli chodzi o ubywanie benzyny po zapaleniu rezerwy to temat był już kilka razy wałkowany :szukaj:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Mam problem z Gazem. Zaczął się gdy było mało benzyny, licznik pokazywał mi kontrolkę z dystrybutorem paliwa żebym zatankował że starczy mi na przejechanie max 40 km po czym gwałtownie poziom paliwa zaczął spadać do zera również wskazówka od paliwa co mnie bardzo zastanowiło? w tym czasie jadąc na gazie ( lub benzynie - sam do końca nie wiem) czułem wibracje pod pedałem gazu jak mu przyciskałem to się dusił przerywał szarpał wpadał w wibracje itp. byłem zaniepokojony że pomimo iż jadę na Gazie poziom paliwa mi spada to tak jakby jadąc na gazie pobierał również paliwo skoro wszystko spadło do zera oczywiście komfort jazdy był kiepski cały czas wibracje silnika. Po jakimś czasie jak już wskazówka paliwa doszła do zera zapaliła się żółta kontrolka MIL. Raz świeciła się ciągle a raz migała na przemian nie wiem od czego to zależało na pewno nic dobrego.Postanowiłem się dotankować BENZYNĄ ale całą jazdę wykonywałem na włączonym trybie że jadę na gazie mając z tyłu głowy ze może również pobiera benzynę i skoro się benzyna skończyła to mi tak przerywa. Następnie mój stan umysłu w wielkim zaskoczeniu wpadł na pomysł że może zupełnie wyłączę GAZ i jechać na benzynie. No i ku mojemu zdziwieniu auto jechało płynnie tak jak trzeba. Lecz niestety kontrolka MIL dalej migała lub świeciła się. Rozumiem że jest to jakiś problem z GAZEM. Czy ktoś z Was miał już taki problem, lub może wie jak go rozwiązać? Samochód zagazwoałem w Listopadzie 2010. Facet który mi zakładał był okrzyknięty za fachowca 16 lat w branży i widać że się zna ale do mojego Auta być może się nie przyłożył, generalnie bardzo trudny kontakt z nim. Czy jest szansa zrobienia to własnymi siłami, bo nie wiem czy przysługuje mi jeszcze gwarancja na ten gaz oczywiście zadzwonię do niego. Ale czy waszym zdaniem to jakaś poważna usterka?

Niestety bez VAGa się nie obejdzie. Trzeba odczytać błędy w sterowniku silnika. Prawdopodobnie zaczyna niedomagać któraś cewka lub wtryskiwacz gazowy. Miałem podobne objawy gdy padł mi wtryskiwacz gazowy. Ale mam kabel do KME i po zrobieniu testu wtryskiwaczy okazało się który jest uszkodzony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był u mnie kolega i odczytał Vagiem potem skasował błedy ale problem niestety pozostał na zimnym gaśnie. Kolega mówi że to chyba problem z gazem i sondą lambda. Jeśli ktoś ma pomysły zapraszam do dyskusji. Poniżej odczyt z Vaga

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Chassis Type: 8E - Audi A4 B6

Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Controller: 8E0 906 018 B

Component: 1.8L R4/5VT G 0004

Coding: 11501

Shop #: WSC 63351

2 Faults Found:

16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow

P0133 - 35-10 - - - Intermittent

16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)

P0011 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes

Controller: 8E0 614 517

Component: ABS/ESP front D1320

Coding: 04275

Shop #: WSC 06435

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC

Controller: 8E0 820 043 C

Component: A4 Klimaautomat 0508

Coding: 00000

Shop #: WSC 63351

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect.

Controller: 8E0 907 279 B

Component: int. Lastmodul NDL 1412

Coding: 00002

Shop #: WSC 63351

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags

Controller: 8E0 959 655

Component: Airbag 8.4E 3001

Coding: 0011602

Shop #: WSC 63351

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 16: Steering wheel

Controller: 8E0 953 549 J

Component: Lenksáulenmodul 0204

Coding: 00021

Shop #: WSC 63351

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments

Controller: 8E0 920 900 F

Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D12

Coding: 00832

Shop #: WSC 19411

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv.

Controller: 8E0 959 433 AG

Component: Komfortgerát T87 0316

Coding: 06720

Shop #: WSC 00000

7 Faults Found:

01561 - Left Rear Door

59-10 - Can't Unlock - Intermittent

01561 - Shareware Version. To Decode all DTCs

61-10 - Please Register/Activate - Intermittent

01562 - Shareware Version. To Decode all DTCs

59-10 - Please Register/Activate - Intermittent

01562 - Right Rear Door

61-00 - Won't De-Safe

01331 - Shareware Version. To Decode all DTCs

80-00 - Please Register/Activate

00944 - Shareware Version. To Decode all DTCs

57-10 - Please Register/Activate - Intermittent

01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387)

53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Kolego a ja bym sprawdził mapy wtrysku . Wg. mnie gazownia zakłuca ci mapy wtrysku paliwa dlatego ci gasnie na zimnym.

proponuje odłacz aku. na noc nastepnie podłącz i jezdzij tylko na paliwie nie przełączaj na gaz jesli bedzie oki to masz mapy rozjechane wtedy do gazownika proponuje jechac tylko dobrego !!! bo nie każdy sie na tym zna :)))))

pozdrawiam colak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...