olo2 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Ja także wymieniłem komplet rozrządu prócz paska od alternatora. Popiskuje na małych obrotach i jak skręce na maksa kierownicą też zawyje czasami. Zauważylem że szarpi trochę napinaczem.Może zrobiłem błąd trzeba było wszystko wymienić, ale mechanik mówił że pasek jest jeszcze w miare dobry i zostawił go. Chyba że napinacz nie chalo
maniekxx Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 witam mam podobny problem tylko teraz pytanie czy do wymiany paska alternatora trzeba sciągać przedni pas tak jak do rozrządu czy nie ??
Killer1984 Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Opublikowano 23 Listopada 2011 Witam, Przez ten czas auto stało u mechaników bo miałem kolizję drogową... i po odebraniu piszczy jeszcze gorzej - diagnoza jest taka, że to pasek piszczy od alternatora ( mechanik powiedział, że to chwila roboty )
Golem1 Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 Do wymiany paska alternatora nie musisz ściągać przedniego pas ale najpier musisz ściągnąc pasek klimatyzacji i najlepiej wiechać na kanał lub wystarczy wiechać na wyższy murek żeby była możliwośc ściągnięcia dolnej osłony silnika,następnie luzujesz rolkę napinacza paska klimy i go ściągasz a potem rolkę napinacza paska wielorowkowego i wymieniasz pasek.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się