Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ARG] Po odpaleniu na ciepłym spadają obroty i gaśnie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. W zeszłym roku opisywałem problem z przyspieszaniem, wymieniłem przepływkę i było ok. Tyle, że przepływkę kupiłem na necie i mechanik od razu powiedział mi, że to tani zamiennik, na którym nie wiadomo ile pojeżdżę. Od razu po wymianie pojawiał się problem, że po odpaleniu gasł ale po dodaniu gazu obroty wzrastały i stabilizowały się. Teraz problem ten pojawia się zawsze na ciepłym silniku. Gdy odpalę, obroty spadają i silnik gaśnie, wpada przy tym w wibracje. Nieraz nawet dodanie gazu nie pomaga, dopiero po kilku próbach i odczekaniu chwili mogę jechać dalej. Czy to znowu przepływomierz ? Bo znalazłem na necie Bosha nowy nie regenerowany za 179 zeta, więc bardzo tanio. Gdyby to to, to za cenę z allegro mam sprawdzoną firmę. Szukałem w wątykach już poruszanych, ale wszyscy mają problemy na ciepłym i zimnym silniku, ja na zimnym problemu nie mam.

Opublikowano

Ja by zaczą od sprawdzenia czy są jakieś błędy albo zaglądnij do cienkiego wężyka między nastawnikiem ciśnienia paliwa a kolektorem ssącym- jak będzie tam choć kropla paliwa to nastawnik przepuszcza paliwo i zalewa (nie śmierdzi paliwem z wydechu przy odpalaniu?)

Opublikowano

Ok, zajrzę jak mówisz, ale paliwem nie czuć. Może w końcu pójdę na urlop to wtedy będę miał czas by znaleźć kogoś z VAGiem i podpiąć się. Dzięki za podpowiedź.[br]Dopisany: 05 Sierpień 2011, 10:08_________________________________________________

Założyłem nowy wątek, ale połączyłem to z gaśnięciem silnika. Nie wiem czy słusznie.

Witam, na zdjęciu jest część, która nie działa u mnie. Z tego, co się orientuję to przy dodawaniu gazu powinno się to poruszać, a u mnie niestety stoi nieruchomo. Nie wiem, co to jest i za co odpowiada, ale pisałem wcześniej, że gaśnie mi silnik, gdy odpalam na ciepłym. Dopiero dodanie gazu powoduje, że obroty nie spadają i silnik nie gaśnie. Ja już tracę cierpliwość do tego auta :wallbash:

Zdj_cie0201.jpg

[br]Dopisany: 08 Sierpień 2011, 08:47_________________________________________________Nie wierzę że nikt nie wie co to jest na załączonym zdjęciu :disgust:[br]Dopisany: 09 Sierpień 2011, 08:56_________________________________________________

Zdj_cie0201.jpg

Zdj_cie0199.jpg

Opublikowano

ja miałem podobny problem, jak się tylko zagrzał to mi gasł i falowały obroty. Przyczyną tego okazał się czujnik położenia wału korbowego

Opublikowano

a jakieś błędy pokazywał, sprawdzałeś VAGiem ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...