valdi80 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Witam. W zeszłym roku opisywałem problem z przyspieszaniem, wymieniłem przepływkę i było ok. Tyle, że przepływkę kupiłem na necie i mechanik od razu powiedział mi, że to tani zamiennik, na którym nie wiadomo ile pojeżdżę. Od razu po wymianie pojawiał się problem, że po odpaleniu gasł ale po dodaniu gazu obroty wzrastały i stabilizowały się. Teraz problem ten pojawia się zawsze na ciepłym silniku. Gdy odpalę, obroty spadają i silnik gaśnie, wpada przy tym w wibracje. Nieraz nawet dodanie gazu nie pomaga, dopiero po kilku próbach i odczekaniu chwili mogę jechać dalej. Czy to znowu przepływomierz ? Bo znalazłem na necie Bosha nowy nie regenerowany za 179 zeta, więc bardzo tanio. Gdyby to to, to za cenę z allegro mam sprawdzoną firmę. Szukałem w wątykach już poruszanych, ale wszyscy mają problemy na ciepłym i zimnym silniku, ja na zimnym problemu nie mam.
grzes1150 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Ja by zaczą od sprawdzenia czy są jakieś błędy albo zaglądnij do cienkiego wężyka między nastawnikiem ciśnienia paliwa a kolektorem ssącym- jak będzie tam choć kropla paliwa to nastawnik przepuszcza paliwo i zalewa (nie śmierdzi paliwem z wydechu przy odpalaniu?)
valdi80 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Ok, zajrzę jak mówisz, ale paliwem nie czuć. Może w końcu pójdę na urlop to wtedy będę miał czas by znaleźć kogoś z VAGiem i podpiąć się. Dzięki za podpowiedź.[br]Dopisany: 05 Sierpień 2011, 10:08_________________________________________________ Założyłem nowy wątek, ale połączyłem to z gaśnięciem silnika. Nie wiem czy słusznie. Witam, na zdjęciu jest część, która nie działa u mnie. Z tego, co się orientuję to przy dodawaniu gazu powinno się to poruszać, a u mnie niestety stoi nieruchomo. Nie wiem, co to jest i za co odpowiada, ale pisałem wcześniej, że gaśnie mi silnik, gdy odpalam na ciepłym. Dopiero dodanie gazu powoduje, że obroty nie spadają i silnik nie gaśnie. Ja już tracę cierpliwość do tego auta [br]Dopisany: 08 Sierpień 2011, 08:47_________________________________________________Nie wierzę że nikt nie wie co to jest na załączonym zdjęciu [br]Dopisany: 09 Sierpień 2011, 08:56_________________________________________________
toniu84 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 ja miałem podobny problem, jak się tylko zagrzał to mi gasł i falowały obroty. Przyczyną tego okazał się czujnik położenia wału korbowego
valdi80 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2011 a jakieś błędy pokazywał, sprawdzałeś VAGiem ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się