Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Wymiana wtrysków


daw2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , dziś wymieniłem wtryski na 216 i problem ... Auto zaczeło strasznie dymić na czrno...Zmieniła się pokazywana dawka paliwa z 3.2 na 5.2 i kąt wtrysku opóżnił sie do 28 . Czy to może być powodem tego strasznego dymienia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wymieniłeś wtryski na dużo większe które podają o wiele wiecej paliwa i bez korekty softu dziwisz sie że kopci ?. Niestety bedzie kopcił musisz jechać zrobić program żeby ograniczyć dymienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej chwili nie stać mnie na program...czy można jakoś dawke zmniejszyć zeby tak strasznie nie kopcił?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da sie programem. Na twoim miejscu założyłbym stare chyba że były do niczego i poczekał z założeniem aż ubierasz na program ok 700 na grupowym. Wtryski 216 nieżle podlewają paliwem i niestety bez programu nie opanujesz dumienia na czarno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej chwili nie stać mnie na program...czy można jakoś dawke zmniejszyć zeby tak strasznie nie kopcił?

za pomoca VAG'a ustaw dawke na wolnych obrotach na jak najwieksza 6,7,8 ile sie da ....

zmiana kata wtrysku jest normalna i musisz ja skorygowac mechanicznie [ruszajac pompa wtryskowa ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ruszyłem nastawnikiem i bez zmian dymi tak samo czy jest na 8 czy jak było wcześniej 3.4 i tak zostawiłem. Zmieniłem vag-iem na najniższa. Zaczynam się zastanawiać czy się jakaś dziura w dolocie nie zrobiła bo coś jest nie tak żeby tak strasznie dymił. Na postoju nic nie dymi wcześniej rano lubial dymic na siwo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstawić filmik jak dymi .216 z seryjnym turbo bez strojenia?

Po mojej przegazówce na postoju zostawała czarna plama od sadzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz kolego co da ci oglądnięcie filmiku napewno nie przestanie kopcić. Bez zestrojenia napewno nie uda ci sie ograniczyć dymienia jakby można było na własną ręke wymienić wtryski i turbo i wszystko by grało to tunerzy nie mieli by co robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prześlę filmik na PW. Link do paczki.

Film dymienia nie usunie ale przynajmniej będzie mieć pogląd czy kopcenie to tylko wina niezestrojenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce nic mówić ale jeżeli popuści śruby na nastawniku i poruszy nim to jeżeli od nowości uszczelka pod nastawnikiem nie była wymieniana to na 90% zacznie cieknąć spod nastawnika.

Marcinie, mi nigdy uszczelki nie puszczały po takim zabiegu a ustawialem setki pomp :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety na serwerze wyskakuje mi błąd i nie pooglądam tych filmików

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...