szyman 1 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Witam.Zlokalizowalem niedawno dziwne odglosy podczas maxymalnego skretu w lewo badz prawo.To cos takiego jakby skas uciekalo powietrze pod cisnieniem. jak skrecam lekko takiego objawu niema tylko przy maxsymalnym wychyleniu.Jak nachyle glowe pod kierownice tam gdzie sa pedala z tamtad slysze ten odglos.Stalo mi sie to po malej stluczce. samochod zostal udezony w prawy bok przez co prawe kolo ucieklo do srodka.Mechanik powiedzial ze przestawila sie tylko zbierznosc ustawil ja i faktycznie autko jedzie prosto nic go nieznosi.czy ktos wie co to moga byc za odglosy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sardo 0 Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Też mam takie odgłosy choć auto nie miało stłuczki. Majster powiedział że to jakiś zawór w pompie wspomagania przy maksymalnym wychyleniu w prawo lub lewo pompa nadal pcha olej i dlatego to syczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrzesiek4 1 Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 u mnie tz cos takiego wystepuje i do tego obroty ida delikatnie do gory ( o jedna kreseczke) ale nie ma sie czym przejmowac, w wiekszosci aut jest cos takiego, to normalka i w niczym nie przeszkadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SJTom 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 wspomaganie działa w ten sposób ze przy max skręcie robi sie podciśnienie w zbiorniczku z płynem i dlatego syczy mechanior dobrze mówił.. przytrzymaj tak dluzej to plyn wyląduje na ziemi.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Przy maksymalnym skręcie w każdą stronę będzie taki efekt. Dlatego przy zawracaniu lub innych manewrach wymagających dużego skrętu nigdy nie dociska się kierownicy do oporu, bo można bardzo szybko wykończyć pompę wspomagania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się