jaro812 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 hej, przy wymianie turbiny zauwazylem pekniętą szpilke przy kolektorze a że mialem problem z wsadzeniem turbiny bo wystawały z niej szpilki (za krótkie jak sie okazało i rozwaliły mi gwint przy wykręcaniu ale to inna bajka... ) więc postanowiłem odkręcić kolektor i poszły 2 kolejne szpilki, wszysto przy 4tym cylindrze... jedna wystaje ale złapać sie nie da, 2 pozostałe schowane więc bedzie latwiej rozwiercić ale nie o tym tu teraz, chodzi mi o uszczelke, była tam podwójna tzn dwie blaszane w tyn jedna pęknięta więc chce wymienić ale jaką wybrać? nie ma mowy, żeby tu w UK któs mi miedziane dorobił, te blaszane jakieś też liche i pewnie tylko u dilera a na ebay znalazłem takie coś : http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=370425226434&ssPageName=STRK:MEWAX:IT#ht_1352wt_870 na łączenie tłumika wydaje sie ten materiał ok ale czy na kolektorze i turbinie nie bedzie za dużo pracowało? moze to głupia obawa ale jak ma tam latac za mocno i pourywac jeszcze to wole sie upewnić. dzięki z góry
Digit Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 uszczelka będzie ok, możesz też kupić oryginalna, ale jeżeli nie naprawisz urwanych szpilek to zaraz będzie po niej, druga sprawa zaopatrz się w nowe specjalne nakrętki do kolektora/turbo cobyś nie musiał go dokręcać kiedyś w drodze.
jaro812 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2011 uszczelke kupiłem taka jak orginalna tzn podwojne blaszki, skompletowalem juz wszystko do rozwiercania i dziś mam czas sie z tym bawić a tu deszcz... typowo po angielsku hehe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się