VicVega 3 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Hej, potrzebny mi numer lewarka dobrany dokładnie do A4 z motorem AKE (2.5TDI) w wersji quattro, rok '03. Ten, z którym kupiłem moje B6 był chyba od lżejszego modelu, bo jakiś czas temu nie wytrzymał i auto spadło mi z niego Na szczęście zatrzymało się na kole, które akurat zakładałem... Ciężko też było go dopasować do schowka w bagażniku. Gdyby było trzeba podam VIN. Z góry dziękuję i pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gik 1 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 podaruj sobie podnoszenie auta na seryjnym lewarku dla Twojego i samochodowego dobra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VicVega 3 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 No ale w aucie musi coś być na wszelki wypadek w trasie, a nie lubię jak mi coś lata po bagażniku i przydałby się seryjny. W domu mam kilka porządnych lewarków, w zakładzie żabę. Też masz złe doświadczenia z ori lewarkiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gik 1 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 ja mam włożone pełne kolo, a w nim zwykły mały lewarek. i parę innych gratów. W kupie wszystko siedzi cicho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golem1 1 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Powinieneś mieć lewarek o numerze 8E0 011 031 L lub N w zależności czy masz wkład w koło zapasowe z narzędziami czy lewarek znajduje się w schowku bagażnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VicVega 3 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Nie mam koła zapasowego, tylko hak, koło zapasowe w spray'u i sprężarkę małą. Lewarek mieści się w takim pudełku zamocowanym na górze tej wnęki, zaraz pod podłogą bagażnika, po prawej stronie. Czyli z jaką literką na końcu powinien być?[br]Dopisany: 15 Sierpień 2011, 18:01_________________________________________________Koledzy, sprawdziłem numer na tym starym lewarku, który nie wytrzymał i jest końcówka D. Wg katalogu części na www.vagcat.com właśnie taki powinien być, z tym że nie mam tam rozróżnienia, takiego jak podaje kolega Golem1. Numerki są wg typu nadwozia i napędu. Z końcówką L jest oznaczony "KSA", z literką N w ogóle nie występuje... Zrobił się mały bałagan, dlatego ponawiam prośbę o pomoc w dopasowaniu numeru lewarka. Może ktoś z ETKĄ rozwiałby wątpliwości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stichy 3 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 W 3.0 bq i 1.9d jest 8E0 011 031 D czyli jest wszedzie taki sam, nie ma roznicy czy z lakierem bialym czy czarnym :: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VicVega 3 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Ok, rozumiem. A zobaczcie zdjęcie poniżej. Zaznaczyłem na nim gdzie puściło. Metal się lekko skrzywił pod obciążeniem, ten poprzeczny wałeczek wyskoczył i lewarek się spierdzielił, a razem z nim auto. Wiem natomiast, że są lewarki, które mają tę część tak obudowaną, że niemożliwe jest by ten wałeczek wyskoczył. I na takim lewarku by mi zależało, tylko nie wiem czy będzie pasował. Zdjęcie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się