Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6/B7] Błędne wskazania poziomu paliwa i zasięgu A4 B7 2.0T FSI QUATTRO


posti_a6

Rekomendowane odpowiedzi

Witam...

Mam pytanie. Od czasu jak kupięłm samochód mam problem z poziomem paliwa i wskazaniami zasięgu. Generalnei zaczęło sie od tego ze cały czas świeciła sie rezerwa i jak sie zalało do pełna to wskazowka nei podnosiła sie powyzej połowy skali. No ale to sobie szybko ogarnałem, powodem był odlutowany jeden z przewodów w drugim zbiorniku.

Po ogarnieciu tego problemu niby wszytsko spoko. rezerwa zgasła, wskazówka leciała na max jak zatankowałem do pełna, no ale przykra niespodzianka... jadę sobie mam zasięg 80km rezerwa się nie świeci i nagle silnik zgasł :) okazało sie ze brak paliwa, a wskazówka była prawie na pierwszej z czerwonych kresek.

Od tamtej pory jeździłem tak zeby nie zbliżać sie do czerwonego pola na wskaźniku ale chce to w końcu ogarnać.

Czy ktoś ma pomysł co może być nie tak? Odczytałem VCDS'em wskazania poziomu paliwa z czujników i sa one różne od siebie. Poniżej zamieszam zdjęcie. Proszę o jakies info jakie powinne być wskazania poziomów w momencie zapalenia się rezerwy i czy poziomy w obu zbiornikach powinne byc takie same?

IMG_1897.jpg

[br]Dopisany: 06 Sierpień 2011, 14:35_________________________________________________nikt nic nie wie w tym temacie?[br]Dopisany: 10 Sierpień 2011, 15:25_________________________________________________spędziłem kilka godzin rozkminiając ten temat i kilka wniosków już jest i kilka kolejnych pytań :)

- Jak w zbiornikach nie ma paliwa (są juz dosłownie tylko resztki na dnie) zbiornik 1 pokazuje 7L zrobiornik drugi 3L.

- W obu zbiornikach zauwazylem cos takiego ze końcówy pomiar ilości paliwa jest mega skokowy 7L i potem odrazu układ otwarty i bład, a w zbiorniku drugim 3L i potem układ otwarty i bład. Mega ciężko jest złapać wartosi mniejsze od 7L w zbiorniku 1 i mniejsze od 3L w zbiorniku drugim.

No i pytania:

1. Ile powinne wskazywac wskaźniki w 1 i 2 zbiorniku przy zatankowaniu do pełna

2. Przy jakiej ilości paliwa powinna zapalić sie rezerwa?

3. Która poadziałka na poniższym foto jest za co odpowiedzialna i na jakiej zasadzie odczytywane są z niej wartości?

IMG_1902.jpg

4. Jak działają te grzebyki? czy one muszą bycjakos odpowiednio podgięte?

IMG_1901.jpg

z góry wielkie dzieki za pomoc[br]Dopisany: 10 Sierpień 2011, 17:04_________________________________________________POMOCY :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

niestety ja nie pomogę Ci w tym problemie, a piszę dlatego że sam go mam :wink4: Przydarzyło mi się już 3 razy że wskazanie dystansu zawiodło i zabrakło paliwa w trasie, w tym na niemieckiej autostradzie, a Niemcy podobno restrykcyjnie podchodzą do takich "awarii" i karzą jak trzeba :gwizdanie:

Pierwszy przypadek u Niemców właśnie nauczył mnie aby wozić "żelazną" rezerwę w baniaczku, no i nie dalej jak tydzień temu baniaczek przydał się aż 2 razy!

Wskazania dystansu za każdym razem były inne: 40km, 80km i 60km.

Nie wiem czy problem wynika ze wspomnianego przez Ciebie grzebyka, czy błędnych wyliczeń komputera?

Kiedyś jak znajdę chwilę rozgrzebię pływaki i spróbuję temat ruszyć, ale póki co BANIACZEK! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...