tarant 0 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Drodzy forumowicze, Od jakiego? czasu mam takie objawy w mojej AKE po wizycie na myjni samochodowej: samochód normalnie odpala, obroty na ja?owym biegu s? wy?sze niz normalnie i osi?gaj? ok. 1100 (normalnie ok. 750); jak ruszam zapala si? i miga lampka ?wiec ?arowych. Samochód wtedy nie reaguje na peda? gazu, mozna je?dzi? tylko i wy??cznie na pó?sprz?gle wrzucaj?c po kolei biegi (je?d??c w ten sposób prawie osi?gn??em 100km/h ). Po kilku godzinach (po wyschni?ciu??) sytuacja wraca do normy czyli auto normalnie je?dzi a lampka ?wiec ?arowych ju? nie miga. Otwieraj?c klap? silnika zauwa?y?em, ?e za?lepka na akumulator jest tropche wypaczona i dostaje si? tamt?dy woda. Czy to mo?e byc przyczyna? Czy kto? z forumowiczów mia? takie objawy? ;( pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proton2 0 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Może to ten sam problem co tu http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=19336.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 najprawdopodobniej woda zalewa ECU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarant 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Dzieki Panowie za cenne linki i porade. W przyszlym tygodniu jade zdiagnozować sprawe do serwisu. Na pierwszy rzut oka nie ma żadnych pęknięć na plastikowej osłonie ECU ale może są gdzies jakies drobne nieszczelności i to właśnie jest powodem takich objawów. Dam znać jak się sprawa zakończyła. Dzieki i pozdrawiam![br]Dopisany: 13 Luty 2008, 18:10 _________________________________________________Tak jak Musashi pisal - woda zalewala ECU i to bylo powodem awarii elektoriniki. Usterka usunieta przez wymiane plastikowej obudowy ECU na nowa (woda dostawala sie przez na laczeniu obudowy przy srubach). Koszt (nie robilem tego w ASO) to ok 50 pln. Dla ulatwienia dodam ze skrzynka z ECU w B6 znajduje sie pod maska od strony pasazera. Teraz zadna myjnia nie straszna :th: Dzieki za pomoc kolegom forumowiczom i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek83 0 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Witam. Mam podobny problem tylko u mnie po myjni kopci jak cholera. Dodatkowo spadek mocy, gaz praktycznie nie reaguje. Po przejechaniu powiedzmy 15 km wszystko wraca do normy. Czy woda dostaje się gdzieś do układu paliwowego (np. filtra paliwa itp.) a gdy wodę przepali to jest ok? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicker 0 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Nie wiem jak chłopaki myjecie swoje auta ale ja po myjni nie mam nigdzie wody pod maska nigdy nie miałem takiej sytuacji żeby coś zalać pod. Może nie wszędzie trzebać wkładać ten pistolet w wodą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się