Snejksik Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Witam ! Wczoraj w drodze do pracy "grzechotnik" odmówił posłuszeństwa. Od jakiegoś czasu odczuwałem szarpnięcia podczas jazdy , nie zależnie od biegu na którym jechałem . Zgasł na drodze przy prędkości ponad 100 i przy wyprzedzaniu tira , nie było to przyjemne. Skończyło sie laweta i odwiezieniem do ASO. Spodziewałem się diagnozy ale do końca nie byłem pewien. Dziś tel. z serwisu i Pan powiedział to co się spodziewałem czyli pompowtrysk , kolejny bo w listopadzie już jeden wymieniałem (3500 PLN). Tym razem powiedziałem sobie , że nie zapłacę ani złotówki za wymianę i udało sie . Serwis (producent) pokrywa 100% kosztów wymiany łącznie z nową listwą zasilającą choć w listopadzie była wymieniana. Musze po odbiór auta przyjechać z książką serwisową do skserowania. Także drodzy użytkownicy PD Siemens walczcie bo naprawdę się opłaca . Nie wiem czy to miało jakiś wpływ ale zawsze przed awarią PD zmieniałem mu paliwo tym razem ze zwykłego Stella na Gold. Ostatni przegląd miałem 2000km temu, czyli filtry są "sprawne". Pozdrawiam
hornet Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Podobno właśnie w tych 2.0 170 PS potrafią wtryski zaskoczyć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się