patryk10015 1 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Tak jak w temacie moj tata kupił dodatek do paliwa do czyszczenia wtrysków do benzyny bo źle wybrał do swojego silnika i wlał do oleju napędowego? Może to zaszkodzić silnikowi? Bo teraz szkoda wypompowywania całego zbiornika z samochodu. Albo co w takiej sytuacji ma zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 jaki to silnik dokładnie? jak CR albo PD to ja bym wylewał cały bak i lał nową ropę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Aju bez paniki, to raptem 100 ml bodajże środka czyszczącego na 60 l napędu :gwizdanie: P.S. Nie wiem dlaczego Musa już dwa razy wywalił ten temat do kosza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erniorzegow 1 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Do kładnie ja bym nie panikował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk10015 1 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 w tej butelce było 250ml na okolo 60l paliwa. Silnik jest na pompo wtryskach. A temat został wywalony dwa razy bo nie dodałem"[b6 BKE]" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracjan 1 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Jak nalane na pełen bak to bym olał i jeździł, a jak nie to dolał do pełna lepszej ropki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk10015 1 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 nalane na calutki bak. Ja myślalem żeby może troche pojeździł np wyjeździł 1/4 baku i znowu dolał do pełna to zawsze jakieś mniejsze te stężenie by się tego robiło. Ale wolałem zapytać żeby poważnego nic się nie stało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuloo 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Nikt do końca nie wie jaki to będzie miało wpływ na pompowtryski - czy skróci ich żywot a wiemy ze pompowtryski są bardzo uczulone na jakoś paliwa :gwizdanie: Zadaj sobie pytanie czy lepiej spuścić paliwo za 300pare zł czy później borykać się z niedomaganiem pompek i wydawać dość więcej. Aczkolwiek nie jest powiedziane że będzie miało to na nie zły wpływ. Wybór należy do Ciebie. ja bym wypompował ropę i sprzedał dla kogoś kto ma starego klekota i łyka wszystko. Ale to tylko moja opinia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasimo 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Zuloo ma calkowitą rację ,lepiej zrób tak jak pisze . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Zulo, a niby jaki zgubny wpływ na pompki mogą mieć składniki myjące STP do benzyny ? Co najwyżej nieznacznie pogorszą jakość paliwa. Dużo większe ryzyko niesie za sobą zatankowanie jakiegoś badziewia na jakiejś przygodnej stacji. Odbarwiany kwasem solnym opał, potem traktowany wapnem gaszonym dla poprawienia Ph, to jest prawdziwe zagrożenie dla każdego diesla, w szczególności na pompkach lub common railu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk10015 1 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Też mi się tak wydaje. A jak czytam opis to i do benzyny i do diesla są produkowane z podobnych składników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasimo 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 No to zamykaj temat i jeździj ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk10015 1 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 narazie nie zamykam tematu pojeżdże to pochwalę co z tego wyszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio1985 6 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 nic nie wyjdzie,wyjeżdzij ten zbiornik i zalej to co trzeba,na stacjach większy gnój sie trafia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 nic motorowni sie nie stanie... wypal 1/2 paliwa i dolej do max'a... koles do AJM'a zalał 10L beny, zalał pod korek dynamica i do tej pory lata nic sie nie dzieje.jedynie poprawiły mu sie korekcje na wtryskach bo sie przpłukał układ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk10015 1 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 ok dzieki za porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuloo 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Zulo, a niby jaki zgubny wpływ na pompki mogą mieć składniki myjące STP do benzyny ? Co najwyżej nieznacznie pogorszą jakość paliwa. Dużo większe ryzyko niesie za sobą zatankowanie jakiegoś badziewia na jakiejś przygodnej stacji. Odbarwiany kwasem solnym opał, potem traktowany wapnem gaszonym dla poprawienia Ph, to jest prawdziwe zagrożenie dla każdego diesla, w szczególności na pompkach lub common railu. Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie kierowane w moją strone :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się