selko Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Witam, Auto mojego znajomego to A4B5 1.8 125ps instalacja LPG sekwencja. Ostatnio na benzynie lekko szarpie szczegolnie na zimnym. Na LPG problem nie występuje, pojawiło sie tez szarpanie przy przelaczaniu na benzyne w druga strone wogole nie czuc nic. Podaje kody z Vaga nie wszystkie pewnie maja zwiazek z tym co sie dzieje bo jakis czas temu padl mu akumulator. Prosze o jakies rady bo chlopak jedzie w trase ponad 1tys km i sie stresuje ze wroci na lawecie Do tej pory z autem nie ma problemu przejechane w krotkim czasie 20tys na LPG ( w jakies 8 miesiecy ). 8 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent 00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal to Low - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 12-10 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded - Intermittent 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Intermittent 17734 - Knock-Control: Cylinder 2: Regulation Limit Exceeded P1326 - 35-10 - - - Intermittent 00670 - Throttle Position Sensor (G127) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent
grzemo Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Na początek wykasuj błędy bo część może być powiązana z odłączanym akumulatorem i już nieaktualna. Zobaczysz co zostanie, podejrzewam że lpg źle ustawiona, czytaj uboga mieszanka.
selko Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Błędy skasowane po 40km dziś przejechanych nie wróciły. Mówisz, że LPG źle ustawione a problemy są na benzynie ?
grzemo Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Możliwe że ecu benzyny zaadoptował się do warunków na lpg. Skasuj korekty paliwowe (czyli skasuj błędy nawet jeśli ich nie będzie) i pojeździj na samej benzynie aby zaadoptował się do nowych warunków (około 50km) i wtedy będzie można sprawdzić błędy i czy nadal jest problem na benzynie.
selko Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Potestuje i wróce jeśli będą dalej jakieś problemy. Jeśli ktoś ma jakieś inne pomysły niech pisze wątek będę przeglądał. Dzięki.
qrczak91 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 jak szarpie na zimnym to może świece? Na gazie podobno trzeba wymieniać co kilkanaście tyś km. Może też brudna przepustnica? U mnie też rano czuć na benzynie, że nierówno chodzi, telepie nim. Gdy w listopadzie zakładałem nowe świece, tego nie było, obstawiam, że to to jest przyczyną.
buras933 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Ja mialem podobnie, na benzynie mulil do tego, jak wypialem czujnik temperatury to chodzil normalnie, stwierdzilem ze czujnik, wymienilem i nic ... do gaziarza, podpial pob kompa, wymiel filtr gazu, korekcja map (regulacja gazu) i wszystko śmiga jak należy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się