motor144 Opublikowano 3 Września 2011 Opublikowano 3 Września 2011 Dlaczego chcesz sprawdzać akurat sondę? A z tego co widać to raczej nic nie widać na ten temat oprócz tego, że chyba robiłeś reset ECU.
grzesu3 Opublikowano 4 Września 2011 Autor Opublikowano 4 Września 2011 Dlaczego chcesz sprawdzać akurat sondę? A z tego co widać to raczej nic nie widać na ten temat oprócz tego, że chyba robiłeś reset ECU. na vagu wywalał mi błąd 16515 Sonda lambda niskie napięcie (strona 1 czujnik 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY i wraca Rano na zimnym falują obroty (delikatnie ale czuć).
motor144 Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 Z najprostszych rzeczy to bym na początek sprawdził styki (gniazdo/wtyczka) i przewody (czy gdzieś nie jest uszkodzona/przetarta izolacja) samej sondy lambda . Gniazdo/wtyczkę sondy parę razy rozłączyć i psiknąć jakimś preparatem do czyszczenia styków elektrycznych (byle nie WD-40 ) typu Contact -spray. Na temat 16515 poczytaj na naszym Forum, bo było już sporo i wychodzi na to że niekoniecznie przyczyna tkwi w samej lambdzie. Przyczyną falowania najczęściej jest potrzeba czyszczenia i prawidłowej adaptacji przepustnicy oraz jakieś nieszczelności na dolocie. Dodatkowo sprawę komplikuje LPG ale jaki może być wpływ nie wiem bo nie mam (to temat dla gazownika)
Dev Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 wepnij multimetr i bedziesz wiedziec jak oscyluje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się