Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] SONDA


grzesu3

Rekomendowane odpowiedzi

Dlaczego chcesz sprawdzać akurat sondę?

A z tego co widać to raczej nic nie widać na ten temat oprócz tego, że chyba robiłeś reset ECU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego chcesz sprawdzać akurat sondę?

A z tego co widać to raczej nic nie widać na ten temat oprócz tego, że chyba robiłeś reset ECU.

na vagu wywalał mi błąd

16515 Sonda lambda niskie napięcie (strona 1 czujnik 1)

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

i wraca

Rano na zimnym falują obroty (delikatnie ale czuć).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z najprostszych rzeczy to bym na początek sprawdził styki (gniazdo/wtyczka) i przewody (czy gdzieś nie jest uszkodzona/przetarta izolacja) samej sondy lambda .

Gniazdo/wtyczkę sondy parę razy rozłączyć i psiknąć jakimś preparatem do czyszczenia styków elektrycznych

(byle nie WD-40 ) typu Contact -spray.

Na temat 16515 poczytaj na naszym Forum, bo było już sporo i wychodzi na to że niekoniecznie

przyczyna tkwi w samej lambdzie.

Przyczyną falowania najczęściej jest potrzeba czyszczenia i prawidłowej adaptacji przepustnicy oraz jakieś

nieszczelności na dolocie.

Dodatkowo sprawę komplikuje LPG ale jaki może być wpływ nie wiem bo nie mam (to temat dla gazownika)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wepnij multimetr i bedziesz wiedziec jak oscyluje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...