Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Ktoś wie co to za pompki?


bakrzych

Rekomendowane odpowiedzi

witam, przymierzam się do wymiany pompek w mojej niuni. Jestem na etapie poszukiwań nowych w rozsądnej cenie :gwizdanie:

Okazało się, że w moim bolidzie siedzą teraz takie diabelstwa: 038 130 073 AN

Może ktoś posiada wiedzę co to za PD i czym je ewentualnie zastąpić?

pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A te co masz to już regenerowałeś,zmieniałeś oringi i grzybka ???

Koszt to około 25zł zestaw naprawczy Boscha i 50 zł robocizna za sztukę :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A te co masz to już regenerowałeś,zmieniałeś oringi i grzybka ???

Koszt to około 25zł zestaw naprawczy Boscha i 50 zł robocizna za sztukę :cool1:

nic z nimi nie robiłem bo nie wiem czy warto bawić się w regenerację.....

korekcje mają strasznie do d*p... także będę w końcu musiał wymienić bo budą trzęsie niemiłosiernie.

Wnioskuję, że regenerowałeś u siebie, może dasz jakieś namiary i napiszesz jak to mniej więcej wyglądało???

pozdr! [br]Dopisany: 03 Wrzesień 2011, 15:53_________________________________________________ponawiam pytanie, gdzie można dostać takie pompowtryski w dobrej cenie. Czy warto wymienić również EGR, do tej pory mam zaślepiony?

pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korekcję masz złe to znaczy jakie wartości - dużo na plus czy na minus,wszystkie pompki czy tradycyjnie pierwszy i ostatni???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korekcję masz złe to znaczy jakie wartości - dużo na plus czy na minus,wszystkie pompki czy tradycyjnie pierwszy i ostatni???

korekcje miałem złe na 2pd. - 1.8 a na 3pd. -2.99 ale ostatnio poprawiałem wtyczki przy pompkach, zrobiłem parę tysięcy km na niemieckim paliwie (z dodatkiem STP) no i 3 pompowtrysk ożył :>

teraz korekcje mam takie: http://vaglog.rtnet.pl/kabanan_56407.html

widać znaczną poprawę ale budą dalej telepie przy wyłączonej klimie.

Zastanawiam się czy by nie wymienić zaworu EGR-a (teraz jest zaślepiony), jak go podłącze to wtedy dopiero trzepie silnikiem i strasznie dymi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko,nie ma jeszcze tragedii :wink4: Jaki przebieg???

Zastosuj zestawy naprawcze co pisałem Tobie wcześniej i będzie :good:

Przydało by się zrobić porządek z EGR-em.Zaślepienie na dłuższą metę nie jest wskazane...

Po regeneracji 50 litrów diesel gold ze Statoil do baku,do tego preparat na czyszczenie układu paliwowo-wtryskowego,wyjeździć to do końca i po problemie.

PS.

Daj znać po wszystkim co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko,nie ma jeszcze tragedii :wink4: Jaki przebieg???

Zastosuj zestawy naprawcze co pisałem Tobie wcześniej i będzie :good:

Przydało by się zrobić porządek z EGR-em.Zaślepienie na dłuższą metę nie jest wskazane...

Po regeneracji 50 litrów diesel gold ze Statoil do baku,do tego preparat na czyszczenie układu paliwowo-wtryskowego,wyjeździć to do końca i po problemie.

PS.

Daj znać po wszystkim co i jak

przebieg to 207000km, jeżeli chodzi o zestaw naprawczy to wymienić same uszczelniacze na pd czy coś jeszcze (grzybki? tylko gdzie i jak?). A co do EGR-a to kupić nowy czy wywalić wogóle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zestaw naprawczy jak kupisz to masz tam chyba dwa oringi i dwie podkładki oraz grzybek - wszystko to wymień.

ERG-a załatw drugiego,tylko dobrego! :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...