bakrzych 0 Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 witam, przymierzam się do wymiany pompek w mojej niuni. Jestem na etapie poszukiwań nowych w rozsądnej cenie :gwizdanie: Okazało się, że w moim bolidzie siedzą teraz takie diabelstwa: 038 130 073 AN Może ktoś posiada wiedzę co to za PD i czym je ewentualnie zastąpić? pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nelson 0 Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Jeśli nie jesteś napalony na oryginały, polecam Bosio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Jeśli nie jesteś napalony na oryginały, polecam Bosio. cos wiecej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakrzych 0 Opublikowano 3 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 Jeśli nie jesteś napalony na oryginały, polecam Bosio. a te co siedzą teraz to nie boscha? Uncle Google wypluwa tylko taki link: http://archiwumallegro.pl/audi_vw_19_tdi_pompowtryski_038_130_073_an-1114268671.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffik 0 Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 A te co masz to już regenerowałeś,zmieniałeś oringi i grzybka ??? Koszt to około 25zł zestaw naprawczy Boscha i 50 zł robocizna za sztukę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakrzych 0 Opublikowano 5 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 A te co masz to już regenerowałeś,zmieniałeś oringi i grzybka ??? Koszt to około 25zł zestaw naprawczy Boscha i 50 zł robocizna za sztukę nic z nimi nie robiłem bo nie wiem czy warto bawić się w regenerację..... korekcje mają strasznie do d*p... także będę w końcu musiał wymienić bo budą trzęsie niemiłosiernie. Wnioskuję, że regenerowałeś u siebie, może dasz jakieś namiary i napiszesz jak to mniej więcej wyglądało??? pozdr! [br]Dopisany: 03 Wrzesień 2011, 15:53_________________________________________________ponawiam pytanie, gdzie można dostać takie pompowtryski w dobrej cenie. Czy warto wymienić również EGR, do tej pory mam zaślepiony? pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffik 0 Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Korekcję masz złe to znaczy jakie wartości - dużo na plus czy na minus,wszystkie pompki czy tradycyjnie pierwszy i ostatni??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakrzych 0 Opublikowano 5 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Korekcję masz złe to znaczy jakie wartości - dużo na plus czy na minus,wszystkie pompki czy tradycyjnie pierwszy i ostatni??? korekcje miałem złe na 2pd. - 1.8 a na 3pd. -2.99 ale ostatnio poprawiałem wtyczki przy pompkach, zrobiłem parę tysięcy km na niemieckim paliwie (z dodatkiem STP) no i 3 pompowtrysk ożył :> teraz korekcje mam takie: http://vaglog.rtnet.pl/kabanan_56407.html widać znaczną poprawę ale budą dalej telepie przy wyłączonej klimie. Zastanawiam się czy by nie wymienić zaworu EGR-a (teraz jest zaślepiony), jak go podłącze to wtedy dopiero trzepie silnikiem i strasznie dymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffik 0 Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Spoko,nie ma jeszcze tragedii Jaki przebieg??? Zastosuj zestawy naprawcze co pisałem Tobie wcześniej i będzie Przydało by się zrobić porządek z EGR-em.Zaślepienie na dłuższą metę nie jest wskazane... Po regeneracji 50 litrów diesel gold ze Statoil do baku,do tego preparat na czyszczenie układu paliwowo-wtryskowego,wyjeździć to do końca i po problemie. PS. Daj znać po wszystkim co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakrzych 0 Opublikowano 5 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Spoko,nie ma jeszcze tragedii Jaki przebieg??? Zastosuj zestawy naprawcze co pisałem Tobie wcześniej i będzie Przydało by się zrobić porządek z EGR-em.Zaślepienie na dłuższą metę nie jest wskazane... Po regeneracji 50 litrów diesel gold ze Statoil do baku,do tego preparat na czyszczenie układu paliwowo-wtryskowego,wyjeździć to do końca i po problemie. PS. Daj znać po wszystkim co i jak przebieg to 207000km, jeżeli chodzi o zestaw naprawczy to wymienić same uszczelniacze na pd czy coś jeszcze (grzybki? tylko gdzie i jak?). A co do EGR-a to kupić nowy czy wywalić wogóle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffik 0 Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Zestaw naprawczy jak kupisz to masz tam chyba dwa oringi i dwie podkładki oraz grzybek - wszystko to wymień. ERG-a załatw drugiego,tylko dobrego! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakrzych 0 Opublikowano 6 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 dzięki za info, zawór Egr jak będę zakładał to tylko nowy może ktoś ma w dobrej cenie? pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się