Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Wnętrze drzwi kilka elementów i problemów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Zacznę moze od problemów nie działa mi otwieranie szyby pasażera z przycisków od strony kierowcy a przyciskiem od pasażera działa i sterowanie lusterkiem prawym też nie działa.

wymieniałem prawe drzwi i natknąłem sie na kilka dziwnych rzeczy. Mianowicie

1) przy zamku jest pewna wtyczka od czego to jest? Tzn ja mam po pierwszym lifcie samochód a wymieniełem drzwi na starsze i wtyczka taka jak ja mam nie pasuje bo jest większa. od czego to jest i czy nie będzie problemów z czymś jesli nie podłacze tej wtyczki?

DSC01279.jpg

1 na zdjeciu wtyczka i gniazdo jako 2

2) co to za moduł i do czego służy na zdjęciu niżej?

DSC01280.jpg

DSC01281.jpg

3) związane z 2) na zdjęciu sa 2 niepodłączone kabelki przy nogach pasażera. One idą właśnie bezpośrednio do tego modułu z podpunktu 2) co to powoduje i gdzie je podłaczyć?

DSC01286.jpg

w miejscu podłaczenia przycisku od el szyb w boczku pasażera była podłączona chyba czarna wtyczka pokazana poniżej ale jest tam 2 szt identycznych wtyczek. jedna była wolna. do czego może służyć?

DSC01283.jpg

znalazłem równiez 2 nie podłączone wtyczki i nie wiem po co one tam są a pokazane sa na zdjęciach niżej

DSC01285.jpg

DSC01282.jpg

to może być coś mieszane czy tak może być? wspomne oczywiście że tam mogło być coś grzebane bo handlarz wstawiał inne drzwi bo był tam stukniety. Pomoże ktoś w rozstrzygnięciu zagwostek?[br]Dopisany: 03 Wrzesień 2011, 22:13_________________________________________________nikt nic nie jest w stanie pomóc?[br]Dopisany: 04 Wrzesień 2011, 11:17_________________________________________________rozebrałem drzwi lewe od strony kierowcy i okazuje sie że w prawych drzwiach mam prawie bliźniacza instalację poza tym modułem o który pytałem w podpunkcie 2)

czyli to znaczy że było coś ostro kombinowane?

Opublikowano

Kupiłeś drzwi od anglika - dlatego masz tyle wtyczek. To są drzwi kierowcy.

Porównaj sobie z instalacją w drzwiach lewy przód. Jak dla mnie najlepszym rozwiązaniem będzie przełożenie instalacji elektrycznej z Twoich oryginalnych drzwi. Nie będziesz miał tyle problemów i kombinacji z dopasowaniem elektryki.

Opublikowano

Kupiłeś drzwi od anglika - dlatego masz tyle wtyczek. To są drzwi kierowcy.

Porównaj sobie z instalacją w drzwiach lewy przód. Jak dla mnie najlepszym rozwiązaniem będzie przełożenie instalacji elektrycznej z Twoich oryginalnych drzwi. Nie będziesz miał tyle problemów i kombinacji z dopasowaniem elektryki.

to że drzwi od anglika to ok może faktycznie handlarz przyoszczedził i założył takie. Tylko co to za moduł w prawych drzwiach ten w 2) podpunkcie? Bo rozebrałem drzwi od kierowcy te sa na pewno ori i tu nie mam takiego modułu. Może to coś od alarmu? a ja fabrycznie alarmu nie mam tylko aby centralny z modułem komfortu?

Opublikowano

a on powinien być własnie w prawych drzwiach? bo w lewych czegoś takiego niema. pozatym np nie podłączyłem kostki do zamka idącej od tego ustrojstwa bo moja była większa niż gniazdo w wymienionych drzwiach i centralny działa normalnie. Chyba że służy to do tego że zareaguje na przekręcenie kluczyka w zamku i uruchomi centralny. Ale tego nie sprawdze bo mam niepasującą wkładke w zamku do mojego kluczyka :tongue4:

Opublikowano

Nie wiem dokładnie za co odpowiada ten element ale ja mam go podłączonego do instalacji zamka. Jest tylko w drzwiach lewych przednich.

Opublikowano

Nie wiem dokładnie za co odpowiada ten element ale ja mam go podłączonego do instalacji zamka. Jest tylko w drzwiach lewych przednich.

to tak jak pisałem u mnie niema tego w przewdnich lewych drzwiach a tylko w prawych może dlatego że drzwi były z anglika.

Opublikowano

A może ten samochód to anglik, dlatego sterownik jest po prawej stronie.

Opublikowano

To jest moduł który steruje podgrzewaniem wkładki zamka, z c.zamkiem on nie ma nic wspólnego. zawsze znajduje sie on w drzwiach kierowcy. jeżeli nie masz go w drzwiach kierowcy to znaczy ze oryginalnie nie miałes tej funkcji :) a w prawych drzwiach to masz dlatego ze drzwi pochodza z angola :)

Opublikowano

To jest moduł który steruje podgrzewaniem wkładki zamka, z c.zamkiem on nie ma nic wspólnego. zawsze znajduje sie on w drzwiach kierowcy. jeżeli nie masz go w drzwiach kierowcy to znaczy ze oryginalnie nie miałes tej funkcji :) a w prawych drzwiach to masz dlatego ze drzwi pochodza z angola :)

no i wszystko jasne :decayed: a byłem przekonany że podgrzewanie też mam skoro mam moduł komfortu (domykanie i otwieranie szyb z pilota). A bywało że było jedno a drugiego nie było?

Opublikowano

To jest moduł który steruje podgrzewaniem wkładki zamka, z c.zamkiem on nie ma nic wspólnego. zawsze znajduje sie on w drzwiach kierowcy. jeżeli nie masz go w drzwiach kierowcy to znaczy ze oryginalnie nie miałes tej funkcji :) a w prawych drzwiach to masz dlatego ze drzwi pochodza z angola :)

A bywało że było jedno a drugiego nie było?

Widocznie bywało skoro u Ciebie tak jest :decayed:

Opublikowano

To jest moduł który steruje podgrzewaniem wkładki zamka, z c.zamkiem on nie ma nic wspólnego. zawsze znajduje sie on w drzwiach kierowcy. jeżeli nie masz go w drzwiach kierowcy to znaczy ze oryginalnie nie miałes tej funkcji :) a w prawych drzwiach to masz dlatego ze drzwi pochodza z angola :)

A bywało że było jedno a drugiego nie było?

Widocznie bywało skoro u Ciebie tak jest :decayed:

jeszcze wiele sie chyba dowiem o audi :kox:

bardziej mnie boli że z panelu na drzwiach kierowcy nie mam władzy nad szyba i lusterkiem i będe musiał coś z tym zrobic. :disgust:

Opublikowano

A może Ty to auto masz po angliku w takim razie?? :cool1:

Opublikowano

A może Ty to auto masz po angliku w takim razie?? :cool1:

samochód był skukniety przez kawałek przednich drzwi, całe tylne i nadkole jak kupowałem i z mojej wiedzy wynika że handlarz wymienił drzwi ale okazuje sie że na takie z anglika. Choć te drzwi po rozebraniu okazały sie że były w jeszcze innym kolorze bo wnetrze było inne. To była chyba taka kombinacja alpejska że szok.

Samochód sam z siebie na pewno anglikiem nie był bo wg VIN to europejczyk ani niema żadnych śladów przeróbek z anglika. Tak więc po angliku co najwyżej odziedziczył drzwi.

Pozatym wygląda na to że na chama wymienili drzwi nie zakładając ori okablowania tylko to które tam było.

Myślałem wcześniej że może panel w drzwiach kierowcy jest walnięty ale wymieniłem boczki z panelami i jest tak samo wiec to wina chyba podłączeń.

Ma ktoś może schemat elektryki w prawych drzwiach jak powinno być w oryginale i jak powinny byc podłaczone tam pod listwą przy progu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...