Biszczan Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 Witam:) Czy ktoś z Was wie od czego jest ten cienki wężyk? : http://imageshack.us/photo/my-images/23/obrazbe.jpg/ Odpiął się gostkowi i auto nie miało mocy, po podłączeniu wszystko jest ok . Znalazłem ten wątek i postanowiłem wrzucić tę fotkę ponieważ jest to zdjęcie z silnika AWX 2001r.- schemat podciśnienia różni się trochę od np. rocznika 2002 w górę. Sam mam AWX 2002r. i u mnie nie ma takiego cienkiego wężyka
Musashi Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 roznic sie moze umiejscowienie przewodow. natomiast schemat polaczen roznic sie nie powinien. wypiety przewod podcisnienia dostarczanego do N75 to brak sterowania turbina
Biszczan Opublikowano 12 Września 2011 Autor Opublikowano 12 Września 2011 U mnie chyba coś jest nie tak z połączeniem. Szukałem różnych wątków i większość osób pisze, że wężyki mają mieć średnicę 4mm i 5mm. U mnie wszystkie są takiej samej średnicy. Ktoś grzebał przy podciśnieniu bo miałem inaczej popodpinane wężyki i auto wpadało mi w tryb awaryjny a sztanga przy gruszce ani drgnęła, teraz nie ma notlaufa i do max.obrotów idzie auto, sztanga chodzi bez oporów, ale mocy nie ma dalej.
athek55 Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 Spróbuj podpiąć bezpośrednio turbo podciśnieniem z przewodu od serwa. kup z 1.5 metra takiego przewodu i tak wepnij.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się