zbych409 Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 Witam! Miałem wyciek płynu i wstawiłem autko na warsztat okazało się że jest walnięty króciec.Wymienili króciec zalali nowym płynem i powiedzieli,że jest ok.Odebrałem auto i jadąc do domu temperatura zaczęła mi pokazywać 100 stopni a przed wymianą króćca było zawsze 90 stopni. Mam podejrzenie,że to czujnik może przekłamywać. Wisko się nie załączyło czyli rzeczywista temperatura powinna być w normie nie wiem co o tym myśleć. Zobaczę jutro rano co się będzie działo jak będę jechał do pracy czy znowu temperatura skoczy do 100 stopni jak tak to chyba trzeba będzie wrócić na warsztat. Proszę o jakieś sugestie Pozdrawiam
Lu-Gi Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 Wisko się nie załączyło Wisko się kreci cały czas A może nagrzewnicy Ci nie odpowietrzyli ? sprawdź to
zbych409 Opublikowano 17 Września 2011 Autor Opublikowano 17 Września 2011 Witam! Dzisiaj byłem w warsztacie,posprawdzali i okazało się,że termostat nie otwiera i w poniedziałek trzeba znowu postawić auto, zamówili febi a trzy lata temu miałem wymieniony firmy Gates nie mam pojęcia czemu teraz strzelił po wymianie płynu.No ale chyba tak to bywa z termostatami. Pozdrawiam
paput Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 Witam! Dzisiaj byłem w warsztacie,posprawdzali i okazało się,że termostat nie otwiera i w poniedziałek trzeba znowu postawić auto, zamówili febi a trzy lata temu miałem wymieniony firmy Gates nie mam pojęcia czemu teraz strzelił po wymianie płynu.No ale chyba tak to bywa z termostatami. Pozdrawiam czyli trafiłem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się