Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Remont układu kierowniczego, pytanie o zakres robót


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam stwierdzone luzy na dwóch końcówkach kierowniczych i na jednym drążku.

Planuje wymienić obie końcówki i się zastanawiam czy wymienić jeden czy dwa drążki?

Jakiej firmy kupić części? Nie stać mnie na ORI, podajcie jakie zamienniki są rozsądne?

Co z płynem we wspomaganiu? Ile go jest? Jaki to płyn?

Powiedzcie czy go wymienić? Zrobiłem samochodem ponad 40 tys km w książce też nie mam śladu po jego wymianie?

Jaki jest interwał jego wymiany?

Czy wogóle jest sens i potrzeba jego wymiany czy tylko drążki???

Opublikowano

kolego naprawdę nie warto oszczędzać, za markowe części nie wyjdzie dużo więcej, a nie warto montować tańszych zamienników bo oszczędności nie będzie jak będzie trzeba dużo szybciej je ponownie wymieniać. Płyn obowiązkowo wymienić, wchodzi nie cały litr, płyn ori koszt ok 35zł u mnie pomógł ostatnio z mega denerwującym skrzypieniem. Zerknij do działu giełda użytkownik TOM77 pomoże Ci z zakupem markowych części taniej niż w lokalnym sklepie. (polecam czesci Lemfordera)

Opublikowano

przy wymianie koncowek musisz ustawic zbieznosc , a wiec wymien odrazu 2 sztuki , bo ja juz raz roblem 1 a za miesiac druga :) ori lema kosztuja cos kolo 100zl a za zamienik zaplacisz 60-70zl a wiec za duzo nie zaoszczedzisz ....

plyn jak kolega napisal 35zl i litr ci wystraczy na wymiane .....

nie duze koszty a bedziesz mial wszystko zrobione .... plyn jak kazdy inny traci swoje wlasciwosci a wiec nie zastanawiaj sie ...

Opublikowano

przy wymianie koncowek musisz ustawic zbieznosc , a wiec wymien odrazu 2 sztuki , bo ja juz raz roblem 1 a za miesiac druga :) ori lema kosztuja cos kolo 100zl a za zamienik zaplacisz 60-70zl a wiec za duzo nie zaoszczedzisz ....

plyn jak kolega napisal 35zl i litr ci wystraczy na wymiane .....

nie duze koszty a bedziesz mial wszystko zrobione .... plyn jak kazdy inny traci swoje wlasciwosci a wiec nie zastanawiaj sie ...

Mnie za komplet lema powiedzieli 500 zł (dwa drążki i dwie końcówki).... :chytry:

Opublikowano

Jak zamiennik to możesz włożyć TRW, oczywiście wymieniaj wszystko parami i po wymianie jedź na geometrie. jeżeli chodzi o płyn to idź do ASO i kup ori. :wink4:

Opublikowano

przy wymianie koncowek musisz ustawic zbieznosc , a wiec wymien odrazu 2 sztuki , bo ja juz raz roblem 1 a za miesiac druga :) ori lema kosztuja cos kolo 100zl a za zamienik zaplacisz 60-70zl a wiec za duzo nie zaoszczedzisz ....

plyn jak kolega napisal 35zl i litr ci wystraczy na wymiane .....

nie duze koszty a bedziesz mial wszystko zrobione .... plyn jak kazdy inny traci swoje wlasciwosci a wiec nie zastanawiaj sie ...

Mnie za komplet lema powiedzieli 500 zł (dwa drążki i dwie końcówki).... :chytry:

ja pisalem ze po 100lz jedna koncowka :D a wiec by sie zgadzalo z drazkami :) zapytaj toma po ile ma , albo dzika na forum ...

Opublikowano

moze ktos ma krotki schemacik wymiany tego ustrojstwa :) pozdrawiam oczywiscie interesuje mnie audi a4 96r sedan

pytasz o końcówki i drążki :?: dasz rade bez schematu :wink4:

ps: w 96 roku nie było silników AVG jak masz w opisie :cool1: masz AFN

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...