rafcisz 0 Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Witam czy już dużo użytkowników tego forum miało problemy z napędem pompy olejowej w śilnikach BPW? jeżeli tak to przy jakich przebiegach wystąpiły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sm402 1 Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 przy około 190 tyś. km zmieniłem napęd na ten z 1.9, nie dopusciłem do problemów, obejrzy sobie moje foty po kastracji http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=54160.285, jak widać w porę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julio4350 0 Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Witam! Przy 160tyś km. imbusik do wymiany a za 10tyś km po wymianie znowu brak ciśnienia oleju i znowu misiałem rozbierać, okazało się , że wałek wyrównoważający, który napędza imbusik a konkretniej gniazdo w tym wałku było wyrobione Także przy wymianie imbusika zalecam sprawdzić gniazdo wałka wyrównoważającego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=128515.0 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=73643.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się