Artur82 1 Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 no faktycznie wykres szału nie robi...a co do wymiany filtra to dałeś ciała na całego...bo jak ja jechałem do Rogala to warunek, który postawił mi przez tel. to świeży filtr powietrza...więc pierwsze co zrobiłem w Wawie to podjechałem do TOM77 to nowy filterek i ogień do Doktora a wywalenie kata przed programem to "prawie", że obowiązek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeresR32 1 Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx 4 Opublikowano 4 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 No ja wlasnie nie doczytalem z tym katem a filtr jakos tak o zapomnialem, a tez moglem kupic po drodze .. teraz wywalilem kata ale to chyba juz za pozno bo wyczytalem ze przed strojeniem dobrze jest go wywalic.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 u mnie na dalej zamontowanym fabrycznym kacie, wyniki w MR Motors wyszły jak w podpisie... seria wypluła 151 KM pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx 4 Opublikowano 6 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 To tyle miales seri co ja po chipie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YOGI3000 3 Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 A sprawdź jaka u mnie była seria Gdybym miał quattro to bym dalej modyfikował a 200+ w ośce to uważam że troche lipa a w zime to juz wogole ale sprzedać takie cacko i kupic coś w 4x4 to tez szkoda bo niewiadomo co sie trafi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIXI 15 Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 YOGI nie jest taka lipa te 200+ w ośce ..... zależy jak się śmiga Pozostaje dorezać Q żeby nie kupować kota w worku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 200 w osce na pewno nie jest za duzo,akurat do przemieszczania sie.niech ktos nie pisze ze nie ma trakcji na 2 czy 3 biegu :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx 4 Opublikowano 8 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 200 w osce na pewno nie jest za duzo,akurat do przemieszczania sie.niech ktos nie pisze ze nie ma trakcji na 3 biegu No chyba ze ma kapcie 185 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uciniak 0 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 200 w osce na pewno nie jest za duzo,akurat do przemieszczania sie.niech ktos nie pisze ze nie ma trakcji na 3 biegu No chyba ze ma kapcie 185 Albo na mokrym . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 200 w osce na pewno nie jest za duzo,akurat do przemieszczania sie.niech ktos nie pisze ze nie ma trakcji na 2 czy 3 biegu :polew: To jeszcze zależy od tego jak wchodzi doładowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Trzeba meskie kapcie kupic... jakies 225 i trakcja jest co najwyzej na 2 biegu zapiszczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YOGI3000 3 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Ja mam 235 i na 2 na mokrym jak dam opór przy ok 2 tys to kręci prawie do końca a na suchym to zalezy od asfaltu czasami piszczy jak by palił gume na 1 a czasami tylko pisknie i ciągnie do przodu. W zime to pewnie na 4 jak sie dobrze przyciśnie to zamknie obrotomierz. No a na co quattro pozwala to wiadomo... :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 205 daje rade po co stwarzac dodatkowe opory toczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx 4 Opublikowano 9 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Nie no ja u siebie mam 225 i jest spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YOGI3000 3 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 205 daje rade po co stwarzac dodatkowe opory toczenia Ale ten opór przydaje sie na zakrętach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcuso86 1 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Ja mam 235 i na 2 na mokrym jak dam opór przy ok 2 tys to kręci prawie do końca a na suchym to zalezy od asfaltu czasami piszczy jak by palił gume na 1 a czasami tylko pisknie i ciągnie do przodu. W zime to pewnie na 4 jak sie dobrze przyciśnie to zamknie obrotomierz. No a na co quattro pozwala to wiadomo... :gwizdanie: Jak sie ma opony z 2002 roku to nawet jak bys miał serie AFN to traci trakcje na 2 biegu jak mokro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YOGI3000 3 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Ja mam 235 i na 2 na mokrym jak dam opór przy ok 2 tys to kręci prawie do końca a na suchym to zalezy od asfaltu czasami piszczy jak by palił gume na 1 a czasami tylko pisknie i ciągnie do przodu. W zime to pewnie na 4 jak sie dobrze przyciśnie to zamknie obrotomierz. No a na co quattro pozwala to wiadomo... :gwizdanie: Jak sie ma opony z 2002 roku to nawet jak bys miał serie AFN to traci trakcje na 2 biegu jak mokro Jak sie ma do dyspozycji 285Nm to nawet 185 sie klei Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcuso86 1 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Z własnego doswiadczenia wiem ze jak masz dobrej marki opone 225, 190ps i niecale 400nm to na suchym na 2 biegu ci nie straci trakcji. A jak slucham ludzi co zrobią program w jakims alh albo afv,asv i gadają ze na 2,3 traci trakcje to mi rece opadają. Jak sie kupuje chinole po 100zł szt. albo markowe 10 letnie opony które są twarde jak skała to nie ma sie co dziwić. A ty kolego widze ze myslisz ze masz nie wiadomo jaką rakiete. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YOGI3000 3 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Z własnego doswiadczenia wiem ze jak masz dobrej marki opone 225, 190ps i niecale 400nm to na suchym na 2 biegu ci nie straci trakcji. A jak slucham ludzi co zrobią program w jakims alh albo afv,asv i gadają ze na 2,3 traci trakcje to mi rece opadają. Jak sie kupuje chinole po 100zł szt. albo markowe 10 letnie opony które są twarde jak skała to nie ma sie co dziwić. A ty kolego widze ze myslisz ze masz nie wiadomo jaką rakiete. Pirelli z 2007r to taka tragedia? Są lepsze ale napewno nie dorównają im 185 z 2012r. Opuśćmy temat 1 i 2 biegu, możemy podać czasy np 60-100 na 3 biegu, wtedy tez napiszesz że takie przyśpieszenie bo chinole z 2002r? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się