Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AMB] Wyciek płynu chłodzącego z rurki z tyłu silnika (zdjęcia)


Gość oskaritto

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

Ostatnio zauważyłem , że ubywa mi płyn chłodzący.Zlokalizowałem miejsce wycieku ale nie wiem czy jest tam jakaś uszczelka czy wymienia się to w całości i co to tak naprawdę jest ? jak to nazwać ? jak zlokalizować w katalogu części?

silnik 1.8T AMB z 2002 roku

z góry dziękuję za pomoc

1.jpg2.jpg3.jpg

4.jpg5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tam w środku oring. Trzeba spuścić płyn chłodzący, ściągnąć zawleczkę blokującą i zsunąć wąż. Oring poszukaj w sklepie motoryzacyjnym lub tam gdzie sprzedają takie pierdołki. W ASO niestety trzeba kupić cały wąż co jest nie opłacalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tam w środku oring. Trzeba spuścić płyn chłodzący, ściągnąć zawleczkę blokującą i zsunąć wąż. Oring poszukaj w sklepie motoryzacyjnym lub tam gdzie sprzedają takie pierdołki. W ASO niestety trzeba kupić cały wąż co jest nie opłacalne.

dzieki!! mówisz ,że taki oring bez problemu dostane ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dostaniesz bez problemu najlepiej poszukaj sklepu co sprzedaje same oringi i inne uszczelki to spokojnie coś dobierzesz za grosze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w ALT też widzę że lekko pokapuje z węża z tyłu silnika ale na tradycyjną opaskę. Problem w tym że aby się tam dostać trzeba chyba wymontować silnik :wallbash: Pozdzierałem całe łapy aby dostać się do tej opaski i ledwie ją dotknąłem a gdzie tam z jakimiś szczypcami podejść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w ALT też widzę że lekko pokapuje z węża z tyłu silnika ale na tradycyjną opaskę. Problem w tym że aby się tam dostać trzeba chyba wymontować silnik :wallbash: Pozdzierałem całe łapy aby dostać się do tej opaski i ledwie ją dotknąłem a gdzie tam z jakimiś szczypcami podejść.

czy wiecie moze jaki rozmiar tego oringu jest ? zeby kupic razem z plynem i wymienic z miejsca ? [br]Dopisany: 13 Październik 2011, 13:23_________________________________________________

Jest tam w środku oring. Trzeba spuścić płyn chłodzący, ściągnąć zawleczkę blokującą i zsunąć wąż. Oring poszukaj w sklepie motoryzacyjnym lub tam gdzie sprzedają takie pierdołki. W ASO niestety trzeba kupić cały wąż co jest nie opłacalne.

U mnie w ALT też widzę że lekko pokapuje z węża z tyłu silnika ale na tradycyjną opaskę. Problem w tym że aby się tam dostać trzeba chyba wymontować silnik :wallbash: Pozdzierałem całe łapy aby dostać się do tej opaski i ledwie ją dotknąłem a gdzie tam z jakimiś szczypcami podejść.

czy wiecie moze jaki rozmiar tego oringu jest ? zeby kupic razem z plynem i wymienic z miejsca ?

Jest tam w środku oring. Trzeba spuścić płyn chłodzący, ściągnąć zawleczkę blokującą i zsunąć wąż. Oring poszukaj w sklepie motoryzacyjnym lub tam gdzie sprzedają takie pierdołki. W ASO niestety trzeba kupić cały wąż co jest nie opłacalne.

I zonk :kox: sciagnalem rurke a oringu brak :/ czy napewno tam powinien byc ? bo nawet nie widze sladu po nim :/ nie wiem co mam kupic a z rurki cieknie :/ :wallbash: jakies pomysly ?[br]Dopisany: 14 Październik 2011, 12:04_________________________________________________Znalazlem ORING!! byl tak spieczony ze prawie niewidoczny

koszt 98gr

2 x 1.5 g12+ FEBI za 66zł

TEMAT ZAMKNIETY

dzieki wszystkim!!

Po lewej zużyty po prawej nowiutki oring

oring.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...