Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFF] problem z zapaleniem silnika[pomocy]


dziuniek

Rekomendowane odpowiedzi

moze kąt wtrysku do ustawienia, musisz podpiąc vaga

mogą być swiece, kabelkiem połącz do klemy i zobacz czy iskrzy

jezeli jak juz odpali i pusci dymka to sie zapowietrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio wymieniałem cały rozrząd w serwisie vw i przejechałem już 5 tys km od wymiany to może sie przestawić kąt wtrysku tak sam

ale świec żarowych nie wymieniałem wcale od kupna auta bo dobrze odpalał i nie było problemów a już zrobiłem nim z 40 tys km

to mi stało popołudniu rano normalnie pojechałem do pracy i było git wracałem z pracy zajechałem do sklepu i odpalam a tam szok kręcę z 7 sekund a dopiero zaskoczył i tak jest teraz cały czas na ciepłym też tak odpala nie wiem jeszcze na zimny silniku czy odpali tak samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kont wtrysku sam z siebie sie nie przestawi chyba ze mechanik nie dokręcił czegoąś rozrządzie :polew: albo skoczył ci pasek ale to mało prawdopodobne, świece hmmmmmmmm na ciepłym silniku powinien zapalić na strzał świece nie maja tu nic do rzeczy, najprościej podpiąć go pod vaga powinno coś wykazać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak filtr był wymieniany ostatnio [br]Dopisany: 25 Luty 2008, 21:25 _________________________________________________dzwoniłem do serwisu vw dzisiaj co mi wymieniali cały rozrząd i powiedzieli mi to nie jest kat wtrysku tylko jakaś sprawa elektroniczna mam gwarancje nato ale jest problem bo nie przebywam w kraju obecnie tylko norge i d*pa nie wiem co teraz zrobić czy wymieniać świecę czy szukać vaga gdzieś tu [br]Dopisany: 25 Luty 2008, 21:29 _________________________________________________ zobaczę rano jak odpali jak tak samo to może to nie świece :angry: [br]Dopisany: 25 Luty 2008, 21:31 _________________________________________________ale czy kąt wtrysku powoduje ze jazda autem jest utrudniona bo auto zachowuje sie normalnie jak zawsze moc jest nic sie nie dzieje nic nie kopić spalanie normalne

czy kat wtrysku źle ustawiony

tylko powoduje utrudnienia odpalenia silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pw wysle ci num.telef.do mnie jak chcesz skontaktuj sie ze mna mam vaga i zajmuje sie troche mechanika i siedze w oslo ile bede mogl to ci pomoge

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam ten sam przypadek ale filtry wymienilem swiece mam dobre,kat wtrysku tez ok dawka paliwa tez jest dobrze ustawiona vag bledow niepokazuje, na zimnym odpala zawsze jak jest cieply i zgasze postoji z 5 minut to potem musze albo krecic dlugo i zapali albo na 2 razy go odpalac, mechanik stwierdzil ze moze ropa z ukladu schodzic i trzeba na nowo ja napompowac do ukladu ale to wtedy rano bym mial jeszce gorsze problemy z zapaleniem a ich nie mam:/.Sa specjalne zaworki zeby ta ropa nie schodzila z ukladu w nowszych audicach te zaworki montowali juz.Bede go zakaldal a co bedzie dalej to sie okaze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak kiepsko pali na ciepłym silniku to problem może być w ECU

jest tam układ odpowiedzialny za dostosowanie optymalnych parametrów do rozruchu, po zczytaniu informacji z czujników

kolega tak miał

ingerencja fachmana od elektroniki w jego przypadku skończyła się kosztem ok.200zł, po wszystkim ciepły silnik palił na dotyk, zimny zresztą też :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie koledze wyszedl blad 00542 czyli czujnik uniesienia igly 27-10 implausible signal,intermittet powiedzcie co to znaczy i czego dotyczy????

czy to moze byc awaria wtrysku sterujacego?po odlaczeniu wtyczki powinno sie cos zmienic.zauwaze ze kolega palil i krecil go z 7 sek.pozniej zgasil zaraz zapalil ponownie juz po 1sek zgasil i zapalil znowu i znowu krecenie ok 6=7sek,ewentualnie gdzie znajdukje sie ten czujnik?[br]Dopisany: 26 Luty 2008, 20:45 _________________________________________________i jeszcze jedno czy to moze byc efekt przestawionego rozrzadu,bo jest kontakt z kolesiem ktory pracowal w serwisie vw i twierdzi ze pewnie rozrzad sie przestawil lub trzeba pompe ustawic elektronicznie za pomoca jakiegos specjalnego programu????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...