mlodyy 1 Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Mam problem z alternatorem co jakieś 5tys muszę wymienić szczotki w regulatorze, w sobotę rozebrałem alternator zęby wymienić łożyska okazało sie ze czepin na którym jest komutator jest krzywy ,szczotki raz sie chowają raz wysuwają z dość dużymi różnicami i przez to ich szybkie zużycie. Prawdopodobnie ktoś wymieniał łożyska i napitalal młotkiem i pokrzywił, moze ma ktos pomysł jak to wyprostować ,czy pozostanie kupno nowego wirnika ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fibolek 0 Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Ja ostatnio swój alternator dałem do regeneracji. Co prawda nic pokrzywione nie miał ale szczotki, jakieś tam diody, bieżnia, łożyska.Ja bym był za tym abyś t wymienił co masz pokrzywione. Tylko szukaj oryginalnej części. A propos w necie jest pełno niby oryginalnych alternatorów nowych w cenie 300-500 złotych to jest nieprawda bo są to wyroby bardzo chińskie tzn obudowy są miękkie całość jest delikatna a co najważniejsze części są jakieś zupełnie inne nie do dostania. A ja mam pytanie czy od napinacza paska klinowego coś się może zepsuć(jest już nie działający) dodam że mam dwa paski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 5 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 nie bardzo mi się opłaca wydawać 500zł za alternator jak ten jest sprawny tylko ma jedna cześć uszkodzoną , będę próbował to jakoś mniej więcej wyprostować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fibolek 0 Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Poszukaj tylko tej części.Bo wiesz z drugim to nie bardzo bo nie wiesz jak trafisz.Więc jeśli swego jesteś pewien to poszukaj na szrotach tylko wirnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZYNKAR 0 Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Po różnych przejściach z alternatorem i regulatorami napięcia (45+27zł) kupiłem cały a. na szrocie za 100zł. Chodził kilka lat do kasacji auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fibolek 0 Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 To SZYNKAR dobrze trafiłeś, mój znajomy kupił i po roku alternator padł i i tak musiał regenerować. Ale ja mimo to na miejscu mlodego bym szukał całego. W moich stronach do mojej A4 to bym kupił jakiś taki mocno zmęczony za taką 100. Za używany ale z gwarancją(po lifcie) trza dać tak od 250. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się