fusse 0 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 nie ma to jak kupic niesprawne auto, ciekawe czy sie w ogole przejechales nim jak je kupowales? co do tematu, zmien mechanika jak sam tego nie ogarniasz, bo jak widac, sam jest on nieogarniety w temacie. a Ty ladnie polecisz z kasa. koledzy mowia,ze przeplywka jest ok, a Ty wymieniasz, to ok, nie pytaj tu wiecej bo i tak robisz swoje. płać i płacz. migajaca kontrolka sugeruje powazniejszy blad silnika. przeplywka i niesprawne turbo nie sa powazniejszym bledem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaziulimana 0 Opublikowano 9 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Tak Ziomuś przejechałem sie ale nie wchodziło w tryb awaryjny a przeplywomierz to swoją droga podaje 400 mg/h i jak przełoze od kolegi dobry to auto ma swoją moc ale i tak wchodzi w tryb awaryjny wiec cos nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicio82 0 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 tez mialem podobnie wydalem 1400zł na regeneracje kompletna z nowym wirnikiem uszczelkami itp wraz z montaz demontaz pojezdzilem pare miesiecy i znowy problem sie pojawil ale dodam ze po zabiegu rwal jak glupi roznica byla odczuwalna. Tym razem pekl waz cisnieniowy od intercoolera w ksztalcie litery S i mam te same objawy pekl z boku i ciezko bylo namierzyc a powietrze uciekalo i za kazdym razem juz zaczelo odcinac. Przy okazji kupie waz bo narazie bandarzem skleilem i smigam chwilowo i zero odciecia od 3-4 dni:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaziulimana 0 Opublikowano 13 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Witam zostawilem auto u mojego elektryka i trafnie okazało się jego stwierdzenie ze ten zaworek byl uskodzony był to ten zawór cisnienia turbiny EGR co do przepływomierza to mechanik powiedzial ze przeczyscił go jakims specyfikiem w sprayu i moc wróciła także nie musze narazie kupowac. Silnik ani razu nie wchodzi w tryb awaryjny tylko został bład nastawnika dawki pompy wtryskowej ale to nie ma nic wspólnego z turbina. Dziekuje za odpowiedzi, temat zamknięty. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario82A4 3 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Witam zostawilem auto u mojego elektryka i trafnie okazało się jego stwierdzenie ze ten zaworek byl uskodzony był to ten zawór cisnienia turbiny EGR co do przepływomierza to mechanik powiedzial ze przeczyscił go jakims specyfikiem w sprayu i moc wróciła także nie musze narazie kupowac. Silnik ani razu nie wchodzi w tryb awaryjny tylko został bład nastawnika dawki pompy wtryskowej ale to nie ma nic wspólnego z turbina. Dziekuje za odpowiedzi, temat zamknięty. Pozdrawiam Kolego EGR nie jest zaworem ciśnienia turbinki tylko to jest zawór recylkulacji spalin i on raczej nie ma nic do turbiny :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się