wicio82 0 Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 koledzy odkrecilem 2 opaski i odczytalem nr 058145856k znalazlem w necie taki sam nr tylko koncowka "c". Moze ktos sprawdzic w etce czy bedzie pasowal bo nie mam pojecia? Objawy sa takie ze turbo odcina przy wysokich obrotach i troche sie brudzi rozpyla olejem przez 1cm pekniecie rury! Bylem dzis w agromie ale nie mieli takiej srednicy 50mm i w czesci dla ciezarowek itp to maja tyle ze zbrojona w srodku drutem taka harmonijka ze da sie wygjac i zamontowac za max 50zł bo nowa 210zl a szrot znalazlem ale az za 100zl. Jakies rady? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Przerabiałem ostatnio to samo. Ja zakleiłem najpierw taśma izolacyjna czarna M3, potem taśma serwisowa ( taka sama jaką wiązki elektryczne są okręcone pod maską) i po raz kolejny taśma izolacyjna. Po takim zabiegu taśma serwisowa ukryta jest wewnątrz taśmy izolacyjnej.Taka zmiana taśm na przemian powoduję że rura w miejscu klejenia za sprawą taśmy serwisowej nie rozciąga się. Zrobiłem już 1500km i odpukać jest dobrze. Kleiłem rurę przy samym intercoolerze, pękła na długości 1,5 cm. Nie jestem zwolennikiem takich kombinacji, ale do czasu zakupu nowej rury zda egzamin. Co do twojego pytania o nr węża, literka na końcu nie ma znaczenia. Wąż powinien pasować. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicio82 0 Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 waz pasowal tez z C od paska a na tasmie jezdzilem z brico marsche kupilem taka odporna na cisnienie i trzymala chyba kilka tygodni az troszke zaczela przepuszczac i turbo sie wywieszalo musialem restartowac kluczykiem. Wymienilem waz i po klopocie. Roboty 5 min ze srubokretem koszt uzywanego weza 80zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franc8 0 Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Jeżeli pęknięcie jest na prostym odcinku to można rozciąć wąż wstawić rurkę alu o odpowiedniej średnicy i długości potem ścisnąć opaskami i git. Moim zadaniem zaklejanie taśmą nic nie da bo jest tam ciśnienie i po pewnym czasie to puści. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 klejenie taśmą jest bez sensu. przecież w dolocie jest ok 1,2 Ba. każda nieszczelność skutkuje dymieniem, a to prowadzi do odkładania się sadzy w wydechu, turbinie, katalizatorze, i EGR. a to do kolejnych problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się