tomek_ros Opublikowano 28 Lutego 2008 Opublikowano 28 Lutego 2008 Witam od pewnego czasu mam problem z zapalanie. Posiadam instalke II gen. Jeżeli śmigam tylko na benzynie pali na dotyk, natomiast gdy jeżdże na gazie i gasze czy na benzynie czy na gazie to długo musze kręcić zaczym odpali. Gdzie szukać przyczyny w benzynie czy w gazie. Na vagu błędów brak. Pomocy
szogun0 Opublikowano 28 Lutego 2008 Opublikowano 28 Lutego 2008 Gaz, gaz, gaz. Zalewa ci gazem silnik przy gaszeniu. Prawdopodobnie zawór nie trzyma.
tomek_ros Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Opublikowano 28 Lutego 2008 Też tak przypuszczałem jade meczyć gazownika. Dzieki
wolfski Opublikowano 28 Lutego 2008 Opublikowano 28 Lutego 2008 mam ten sam problem i moim zdaniem nie wynika to z uszkodzonego zaworu tylko po zgaszeniu w kolektorze (a jest on długi jak ślimak )zostaje gaz i podczas odpalania dostaje również benzynę co powoduje tzw. zalewanie czyli za dużo paliwa a za mało powietrza. ja mam na to prosty sposób:podczas odpalania wciśnij lekko gazu wtedy otworzy sie przepustnica i dostanie powietrza.pozdrowienia
tomek_ros Opublikowano 6 Marca 2008 Autor Opublikowano 6 Marca 2008 Sposób z wcisniętym lekko gazem niedziała. A może to być wina cewki zamykającej elektrozawór. Poprostu puszcza.[br]Dopisany: 04 Marzec 2008, 13:11 _________________________________________________Na forum audi 80 znalazłem, że jeżeli zgasze silnik niekluczykiem tylko poprzez zdjęcie kabla od elektrozaworu, silnik zgasnie, następnie po postoju zapalić silnik niezakładając wypiętego kabla elektrozaworu. Jeżeli silnik zapali normalnie wina jest instalacji gazu, jazeli z problemami to wina zasilania paliwem. U mnie nadal ciężko pali po tym zabiegu. Co może być przyczyna w zasilaniu że zalewa.
mateogda Opublikowano 6 Marca 2008 Opublikowano 6 Marca 2008 Na forum audi 80 znalazłem, że jeżeli zgasze silnik niekluczykiem tylko poprzez zdjęcie kabla od elektrozaworu, silnik zgasnie, następnie po postoju zapalić silnik niezakładając wypiętego kabla elektrozaworu. Jeżeli silnik zapali normalnie wina jest instalacji gazu, jazeli z problemami to wina zasilania paliwem. U mnie nadal ciężko pali po tym zabiegu. Co może być przyczyna w zasilaniu że zalewa. Tylko, że zawór może mechanicznie nie domykać i wtedy zdjęcie kabla z cewki nic nie zmieni. Raczej, sugerowałbym zaraz po zgaszeniu zdjęcie z reduktora węża, który podaje gaz do silnika. Wtedy nawet jeżeli zaworek popuszcza to nie "zaleje" silnika i powinien odpalić normalnie. Co to jest za instalacja?
tomek_ros Opublikowano 6 Marca 2008 Autor Opublikowano 6 Marca 2008 to instalka II gen elipigazu. Ponad 2 lata było luksus palił na zawołanie, gaziaż mówił że parownik przeczyścił i zaworek też robił. Musze uwierzyc na słowo bo sam niewidziałem jak robił.
mateogda Opublikowano 6 Marca 2008 Opublikowano 6 Marca 2008 Co znaczy "zaworek też robił"?? Jaki reduktor, VEGA? Elpigaz w zeszłym roku zmienił zaworki w vegach z zielonych, które podały jak muchy, na mocniejsze, niebieskie z większą cewką. Jak zdjęcie węża by pomogło to poproś o wymianę zaworka, a nie naprawę.
aramis Opublikowano 6 Marca 2008 Opublikowano 6 Marca 2008 Można też zakręcić zawór na butli wypalić gaz i później próbować. Przerabiałem taki temat. Jeśli zadziała to padły uszczelki w elektrozaworze i przepuszcza.
tomek_ros Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Założyłem nowy elektrozawór z niebieską cewką, zaczął palić na dotyk. Czyli po problemie, a jak długo się okaże.
Rekomendowane odpowiedzi