Skocz do zawartości

wolfski

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wolfski

Osiągnięcia wolfski

0

Reputacja

  1. 154tys. Pomiary robiliśmy na hamowni mobilnej. Jest to Quattro więc w zachodniopomorskim nie miałem wyboru:-)
  2. Witam. Jeśli ktoś chce zobaczyć wykresik 1,8t bez żadnej ingerencji to zapraszam. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0e278c321a99e9c6.html
  3. Witam. Autko ujeżdżam dopiero od trzech miesięcy i zauważyłem, że kiedy chcę przyspieszyć na IV,V lub VI biegu to niunia lepiej się zbiera po mocniejszym wciśnięciu gazu i stopniowym odpuszczaniu. Wtedy wyrywa dużo lepiej niż podczas powolnego dodawania gazu. Wydawałoby się że przy elektronicznie sterowanej przepustnicy, przepływce i sondzie lambda takie numery nie powinny występować. Dodam że VAG nic nie wykazuje i na brak mocy też nie narzekam. W końcu to 190PS Czy ktoś przy BEX ma podobne objawy?
  4. hej kolego.jeden post wyżej pisałem ci,że mam takie same objawy.więc wróciłem właśnie z hamowni i moje podejrzenia co do mocy sie sprawdziły.Uciekło mi 25KM na benzynie a na gazie maksymalna moc to 84KM (przy 5200obr bo później mi na bęnzyne znowu przeskakuje) ;( max moment obrotowy to 147 przy 4000obr.przy okazji sprawdziliśmy pod obciążeniem przepływkę i wszystko O.K Myślę ,że zacznijmy od sprawdzenia ciśnienia na cylindrach.Jak miałem FSO 125p :> to chodziły pogłoski o wypalaniu gniazd zaworowych przez gaz.Tylko że tamte gniazda były do paliwa ołowiowego.
  5. mam ten sam problem i moim zdaniem nie wynika to z uszkodzonego zaworu tylko po zgaszeniu w kolektorze (a jest on długi jak ślimak )zostaje gaz i podczas odpalania dostaje również benzynę co powoduje tzw. zalewanie czyli za dużo paliwa a za mało powietrza. ja mam na to prosty sposób:podczas odpalania wciśnij lekko gazu wtedy otworzy sie przepustnica i dostanie powietrza.pozdrowienia
  6. hej.też mam ADR i od czterech latek mam gazik i machnąłem 80tys z tego 99% na gazie po jakimś roku jeżdżenia zauważyłem że samochód staje się zamulony i nie ciągnie z dolnych obrotów zarówno na gazie jak i na benzynie.tuż po zamontowaniu instalacji czułem ogromną różnicę mocy na gazie i benzynie.a teraz.........jest mulisty nie zależnie na czym jadę. czasem mam nawet wrażenie że na gazie chodzi lepiej.nawet pomiary to potwierdziły.kiedyś od 80 do 120 na v biegu miałem czas na benzynie krótszy o2,3 sek a teraz o 1 sek gorszy na benzynie.też zastanawiam sie dlaczego sie tak dzieje.powymieniałem kiedyś wszystkie filtry i nawet wyczyściłem przepływomierz i....NIC. to jest dziwne bo niby sie muli ale 200 goni.z pod świateł to sie nawet z matizem nie biorę żeby obciachu sobie nie narobić.jak do czegoś dojdziesz to podziel się z tym na forum.pozdrowienia
  7. Witam.Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś z Was kupował przepływomierz na allegro?Chodzi mi o te podróbki do 300zł.Głownie zamiennik Hitachi AFH6010A do ADR 1.8 20V.Czy to się sprawdza czy szkoda kasy?Może lepiej dorzucić i kupić jakiś bardziej markowy w sklepie? http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=131208849 http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=130490100
  8. wolfski

    Jaki rozrząd do ADR?

    Witam.szykuję się do wymiany paska i rolki.w sklepie mi powiedzieli,że występuję pasek 152 i 153 zęby.od czego to zależy? jaki mam kupić?
  9. wolfski

    Auto "pływa" na dziurach??

    Mam ten sam problem.jak przejadę przez poprzeczną nierówność to czuję jakby auto przez chwilę jechało skosem.wydaje mi się że tuleje na tylnej belce.wkońcu 270tys.km robi swoje.będe wdzięczny jeżeli uda ci się usunąć usterkę i napiszesz co było.
  10. Parownik-reduktor (jak zwał tak zwał) już raz zmieniałem.Problem dotyczy równierz jazdy na benzynie
  11. Witam.Swoją A czwórką z silnikiem 1,8 zrobiłem 50tys.km na gazie.Po przejechaniu około połowy tego dystansu zauważyłem regularny spadek mocy zwłaszcza w dolnym zakresie obrotów.Przyznam się,że na benzynie prawie wcale nie jeżdżę.Tylko odpalam autko i zimą pierwsze 2-3km gonie na Pb.Czy ktoś miał takie same spostrzeżenia?Co może być przyczyną? :?:
  12. Z obrotami nie mam żadnego problemu więc przepływka chba jest O.K. Co do oleju to do wymiany do wymiany bez dolewek.
  13. Przepraszam za literówke.To oczywiście model B5.Co do świec to były one zmieniane i bez efektu.Autko ma 255tys. przebiegu.Pomiarów dokonuje na benzynie(na gazie wynik jest taki sam)
  14. Chodzi o to,że styłu są kwadratowe otwory i jak włoże dowolne 16cm okrągłe głośniki to będą "przedmuchy" i wydajność basów znacznie maleje.
  15. Witam.Chciałbym wymienić tylne orginałe głośniki firmy Nokia na bardziej "efektywne".Czy ktoś wie jakie tam pasują w te kwadratowe otwory?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...