Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Po dłuższym postoju cięzko pali


tomek_ros

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od pewnego czasu mam problem z zapalanie. Posiadam instalke II gen. Jeżeli śmigam tylko na benzynie pali na dotyk, natomiast gdy jeżdże na gazie i gasze czy na benzynie czy na gazie to długo musze kręcić zaczym odpali. Gdzie szukać przyczyny w benzynie czy w gazie. Na vagu błędów brak. Pomocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaz, gaz, gaz.

Zalewa ci gazem silnik przy gaszeniu.

Prawdopodobnie zawór nie trzyma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam ten sam problem i moim zdaniem nie wynika to z uszkodzonego zaworu tylko po zgaszeniu w kolektorze (a jest on długi jak ślimak :))zostaje gaz i podczas odpalania dostaje również benzynę co powoduje tzw. zalewanie czyli za dużo paliwa a za mało powietrza. ja mam na to prosty sposób:podczas odpalania wciśnij lekko gazu wtedy otworzy sie przepustnica i dostanie powietrza.pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sposób z wcisniętym lekko gazem niedziała. A może to być wina cewki zamykającej elektrozawór. Poprostu puszcza.[br]Dopisany: 04 Marzec 2008, 13:11 _________________________________________________Na forum audi 80 znalazłem, że jeżeli zgasze silnik niekluczykiem tylko poprzez zdjęcie kabla od elektrozaworu, silnik zgasnie, następnie po postoju zapalić silnik niezakładając wypiętego kabla elektrozaworu. Jeżeli silnik zapali normalnie wina jest instalacji gazu, jazeli z problemami to wina zasilania paliwem. U mnie nadal ciężko pali po tym zabiegu. Co może być przyczyna w zasilaniu że zalewa. :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forum audi 80 znalazłem, że jeżeli zgasze silnik niekluczykiem tylko poprzez zdjęcie kabla od elektrozaworu, silnik zgasnie, następnie po postoju zapalić silnik niezakładając wypiętego kabla elektrozaworu. Jeżeli silnik zapali normalnie wina jest instalacji gazu, jazeli z problemami to wina zasilania paliwem. U mnie nadal ciężko pali po tym zabiegu. Co może być przyczyna w zasilaniu że zalewa.

Tylko, że zawór może mechanicznie nie domykać i wtedy zdjęcie kabla z cewki nic nie zmieni. Raczej, sugerowałbym zaraz po zgaszeniu zdjęcie z reduktora węża, który podaje gaz do silnika. Wtedy nawet jeżeli zaworek popuszcza to nie "zaleje" silnika i powinien odpalić normalnie. Co to jest za instalacja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co znaczy "zaworek też robił"?? Jaki reduktor, VEGA? Elpigaz w zeszłym roku zmienił zaworki w vegach z zielonych, które podały jak muchy, na mocniejsze, niebieskie z większą cewką. Jak zdjęcie węża by pomogło to poproś o wymianę zaworka, a nie naprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można też zakręcić zawór na butli wypalić gaz i później próbować. Przerabiałem taki temat. Jeśli zadziała to padły uszczelki w elektrozaworze i przepuszcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...