A4TDI Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 Witam, Mam problem z wtryskiwaczami. Jak stoję na postoju to mi zaczyna dziwnie chodzić silnik i kopci z rur - niebiesko szarym dyme. Musze wspomnieć ze nie ubywa/przybywa oleju i podobnie z płynem chłodzącym. Sprawdziłem Vagiem. Poniżej korekcje na kanałach 72....77. Czy któryś jest do wymiany? Jakie sa graniczne korekcje? Czy mycie ultradzwiekami moze pomoc czy tylko wymiana. Address 01: Engine (8E0 910 401 K) 21:02:45 Group 072 -20.0 ms Time Corr. 0.0 ms Time Corr. 0.0 ms Time Corr. 21:02:45 Group 073 -40.0 ms Time Corr. -4.0 ms Time Corr. 0.0 ms Time Corr. 21:02:45 Group 074 -34.0 ms Time Corr. -12.0 ms Time Corr. -4.0 ms Time Corr. Tuesday,11,October,2011,21:04:06:46862 VCDS Version: Release 10.6.0 Data version: 20100630 Address 01: Engine (8E0 910 401 K) 21:04:04 Group 075 -36.0 ms Time Corr. -6.0 ms Time Corr. 0.0 ms Time Corr. 21:04:04 Group 076 -14.0 ms Time Corr. -14.0 ms Time Corr. 0.0 ms Time Corr. 21:04:04 Group 077 2.0 ms Time Corr. 0.0 ms Time Corr. 0.0 ms Time Corr.
przemik Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 Dymienie na niebiesko oznacza najczesciej uwalone wtryskiwacze. Pokaz jeszcze logi grup 013 i 014.
A4TDI Opublikowano 20 Października 2011 Autor Opublikowano 20 Października 2011 Zrobił się spory problem. Po myciu wtrysków silnik zaczoł dziwnie chodzić. Wyglada tak jak by wypadał zapłon i caly czas klapa gasząca przy EGR zamyka sie i otwiera z bardzo szybka czestotliwością. Do tego strasznie kopci na siwo niebiesko, ale tez tak robił przed myciem, ale równo chodził, a teraz chodzi tragicznie. Olej i płyn chłodzacy jest na tym samym poziomie. Wyskoczył mi błąd EGR, że jest przekroczony zakres,wiec rozkreciłem przewody przy przepustnicy i wyczsciłem. Było sporo syfu i zatkany przewod odpływ do metalowej rurki. To oczyściłem. Błąd na razie sie nie pojawił, ale jeżdziłem tylko troche bo boje się ze coś może się wiekszego stać. Osobiście podejrzewam któryś z wtryskiwaczy, że się przycina, ale może ktoś mi coś jeszcze podpowie. Log (0 - 011,011) Log (1 - 007) Log (2 - 023) Log (3 - 003,008,010) Log (4 - 003) Log (5 - 003,003) Log (6 - 013,014) Log (7 - 018) Log (8 - 004)
przemik Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 Wykonaj logi 003 Basic settings. Ten samochod bardzo niespokojnie pracuje na wolnych obrotach. Wyadaje się ze przyczyna tego stanu rzeczy jest szalejaca glapa gasząca. Korakcje na wtryskiwaczach/cylindrach - dobre.
A4TDI Opublikowano 20 Października 2011 Autor Opublikowano 20 Października 2011 Log (5 - 003,003) Klapka lata bardzo szybko. No i nie pokoji mnie bardzo duze kopcenie - normalnie zasłona dymna. Jak juz sie jedzie na wyższych obrotach to problem dymy znika, ale jak postoji chwile na wolnych to strasznie smierdzi i kopcji.
michier Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 Ja miałem podobny problem-wymieniłem EGR i troche dymienie ustało ale bądź co bądź i tak bedzie ci lekko przydymiwał jak pracuje egr, ja mam nowy zawór jak i myte PD(w tym jeden nowy) i dalej tak mam z tym ,że nie jest to jakies drażniące, autko mam zdrowe bo nshamowane i wyszlo dosyć ponad serie.Także jak już wymien EGR na nowy i bez kłopotu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się