Skocz do zawartości

A4TDI

Pasjonat
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O A4TDI

Osiągnięcia A4TDI

0

Reputacja

  1. A4TDI

    kopcenie / jaka przyczyna

    Jeśli chodzi o mnie trochę pomagał mi znajomy mechanik. Sumie jak ktoś trochę jest techniczny to poradzi sobie z wymianą. Trzeba jeszcze zakodowane. Wtryskiwaczy kosztowały około 1k zł za sztukę. Warto na pewno sprawdzić w warsztacie ich wydajność. Ja wyciągnąłem ze dwa, trzy razy. Komp pokazywał ze są ok. Na początku wymieniłem 2 sztuki później 4. Tylko z tych czterech lat wszystkie, a komp pokazywał ze tylko jeden. A kopcił jak Jelcz. Jak rozkręciłem turbo to paliwo było aż w kolektorze. Dziwilismy się ze nic się nie stało. Tłoki całe bo nawet sprawdziłem kompresję.
  2. A4TDI

    kopcenie / jaka przyczyna

    Objawy jak u mnie. Wymieniłem wtryskiwaczy. Najpierw 2 szt., a później kolejne 4.
  3. Ja u tescia zamontowalem H4W. Koszt nie wielki bo okolo 2 zł. Na poczatku zarowka nie pasowala bo miala dwa wybrzuszenia. Spiłowalem jedno i jest git. Swieci troche slabiej, ale za to koszt zarowki jest mały. Ja musialem tak zrobic bo nie moglem kupic H6W. Tesciu jezdzi i jak na razie wszystko jest ok
  4. Olej nie jest rozwiązaniem na wszystko. Widocznie jest juz za późno. Napinacz jest juz uszkodzony. Musisz sie zastanowic nad wymianą.
  5. Przejechałem 6 tys. od wymiany i nie ma żadnego grzechotania. Mogę potwierdzić ze olej jest sporo lepszy od castrola, który wcześniej wlewałem.
  6. Może ktoś zna odpowiedz: Mam tylko małe zastrzeżenie do tego modu bo jest dość cicho w porównaniu np. z radiem. Trzeba zawsze pod głosić sygnał z AUX i odwrotnie bo jak przechodzę z AUX na radio to jest wtedy bardzo głośno. Oczywiście urządzenie nadawcze w tym wypadku telefon był maxymalnie pod głoszony. Czy jest możliwość zrównania głośności?
  7. Było by fajnie to powielić jesli spełnia podobne zadanie co układy montowane przez kolegów. Nie że jestem oszczędny, ale jak coś można wykonać bez ingerencji w instalacje i bez kupowania dodatkowych modułów wydaje mi się lepszym rozwiązaniem. Czy ktoś z was montował żarówkę ledową zamiast h7. Zamówiłem ostatnio dla siebie żarówki ledowe w motohid dla mojej b7 (p21w) i zastanawiam się czy zamówić dla teścia który ma b6 i chcialby mieć podobnie, ale jestem pewien czy to rozwiazanie bedzie ok
  8. A4TDI

    świece żarowe

    Część, Mam problem ze jedną świecą żarową. Myślałem że wymiana pomoże. Niestety nadal pokazuje się błąd - oczywiście był kasowany. Nie pojawia się od razu, ale jednak się pojawia. Błąd można skasować. Nie wiem co z tym robić. Może ktoś miał coś podobnego. VAG pokazuje: 1 Fault Found 005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12): Open Circuit P161C - 001 - Upper Limit Exceeded Freeze Frame: Fault Status: 01110001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 777 /min Torque: 105.3 Nm Speed: 0.0 km/h Duty Cycle: 1.0 % Voltage: 13.76 V Duty Cycle: 24.1 % Temperature: 27.9°C ---------- Post dopisany 04-08-2013 at 16:51 ---------- Poprzedni post napisany 02-08-2013 at 21:02 ---------- up..
  9. Zrobiłem ten modzik tylko ze bez wtyczki AUX. Kabelek z jack-iem bezpośrednio podłączyłem do pinów 6,21,22 i umieściłem w schowku. Kabelek jest ładnie ukryty bo pomyślałem że jak będę chciał podłączyć jakieś urządzenie to i tak będę musiał gdzieś trzymać kabel typu (jack->jack), więc postanowiłem wszystko mieć w schowku. Mam tylko małe zastrzeżenie do tego modu bo jest dość cicho w porównaniu np. z radiem. Trzeba zawsze pod głosić sygnał z AUX i odwrotnie bo jak przechodzę z AUX na radio to jest wtedy bardzo głośno. Oczywiście urządzenie nadawcze w tym wypadku telefon był maxymalnie pod głoszony. Czy jest możliwość zrównania głośności?
  10. ja mogę powiedzieć, że po przeczytaniu tego postu postanowiłem zmienić olej na millersa XF Longlife 5w30. Miałem podobny problem jak kolega z grzechotaniem łańcucha. Wcześniej jeździłem na castrolu Edge 5w30 - taki zalecany do tego motoru. Od ostatniej wymiany przejechałem około 300 km i łańcuch było słychać prawie po każdym zapaleniu. Bardzo mnie to denerwowało. Olej zawsze kupie w intercarsie, wiec źródło raczej pewne. Musze wspomnieć że grzechotanie miałem też wcześniej, ale dużo rzadziej i zawsze się zmniejszało po wymianie na nowy. Nie mogło być już gorzej wiec postanowiłem wymienić olej i oczywiście filtr, zrobiłem jeszcze płukanie silnika specyfikem liqui Moly - Motorspulung. Nie miałem dużych oczekiwać, ale musze powiedzieć że łańcucha nie słychać. Czasem słyszę przy zapalaniu jak łańcuch jest naciągany, ale to zupełnie inny odgłos. Olej millersa ma zupełnie inną konsystencje niż castrol. Jak mechanik go zalewał to mnie się spytał czy to przypatkiem nie mineralny - bo jest bardzo gesty. Jak na razie przeleciałem na nim około 2 tys. i jestem zadowolny. Następna zmiana będzie też na milersa. Co do castrola to myśle że ta marka jest ok, ale nie z polskich sklepów. Mój teść kupuje olej w Niemczech i jego konsystencja jest zupełnie inna niż ta sprzedawana na polskim rynku.
  11. Udało się. Nie ma problemu z informacją o przepalonej żarówce? Czy grzeją się rezystory ?
  12. Tez podobnie mialem. Można skorygowadz to vagiem w module licznik. Troche to przeskalowuje wskaźnik, ale przynajmniej nie denerwuje mnie widok wskazówki.
  13. A4TDI

    Fotele z B8 do B7

    może jakiś manual dokładniejszy - rozpisanie kostek, montaż tylnej kanapa
  14. A4TDI

    Fotele z B8 do B7

    Witam, Chciałbym kupić fotele do mojej B7, ale mam kłopot z znalezieniem odpowiedniego zestawu. A stronach aukcyjnych jest mnóstwo ofert foteli z B8 - i do tego jeszcze mi się podobają. Chciałbym się spytać czy ktoś próbował takiej konfiguracji. Proszę o informację w razie takiej próby i czy jest z tym duży kłopot.
  15. Chciałbym się spytać o moduł i schemat podłączenia PDC tylko na tył. Jeśli mam podłączyć w B6 moduł z B7 końcówka D to mam zrobić jak powyżej. Ale jeśli kupie moduł z końcówk 8Z0 ....A. to rozumiem, że jest inne podłączenie ? 1 - (+12V) (15) zasilanie modułu - czarno/żółty (sw/ge) 2 - Głośnik - biało/brązowy (ws/br) 3 - 4 - 5 - (AHK) HAK - szaro/czerwony (gr/ro) 6 - (RF)- wsteczny bieg, sygnał +12V aktywuje moduł- niebiesko/czerwony (bl/ro) 7 - 8 - (MASSE) Masa - brązowy (br) 9 - 10- Zasilanie Głośnika - biało/czerwony (ws/ro) 11- połączenie z zegarami - sygnał prędkości (niebieska kostka 32-pin, pin 3, będzie tu niebiesko/biały kabel = mostek) 12- (DIAG.)Diagnostyka (K-line) - szaro/zielony (gr/gn) 13- 14- 15- 16-
×
×
  • Dodaj nową pozycję...