Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Zablokowało mi koła


DomynyK

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie problem jest taki że jechałem i zatrzymałem sie przed domem na górce i samochód strasznie po woli zjeżdzał jak z takiej górki ale ustaliłem hamulce trzymały lekko tzn szczeki chyba nie odbiły do końca ale to nic poszedłem do domu wracam wsiadam odpalam auto i wyskakuje kontrolka abs i trójkącik z znakiem zapytania i samochód stoi i ani centymetra nie rusza bo są koła zablokowane postał pół godziny i ok jade dałem mu w gary po hamowałem ostrzej wracam na podwórko to samo :( co jest pomóżcie będe wdzięczny Pozdrawiam [br]Dopisany: 12 Październik 2011, 19:54_________________________________________________i co panowie dowiem sie co jest czy nie :/ Miał ktoś taką sytuacje ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajoma miala podobna sytuacje tez w AWX , serwo powiedzialo pa-pa :papa: - to dosc czesta usterka w AWX z poczatku produkcji. Tam az tak bardzo ich nie zapiekalo ale auto na podnosniku i kolami sam nie przekreciles .

Tyle ze... tam zadnych bledow na konsolecie nie uswiadczyla... , bo pewnie wczesniej by zareagowala jakby byly . A tak auto jezdzilo , dopiero jak sie nim przejechalem kiedys to stwierdzilem ze z hamulcami cos jest nie teges. ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi sie że przód ale nie powiem dokładnie dopóki go nie podniosę stoi szytwno nawet centymetra nie ruszy i pedał jest twardy od hamulca nożnego ale postoi z godzine i jest ok pojeżdze troche i znowu na godz zablokowany :( Nie mam waga by podpiąć a musze sie jakoś wziąść za niego tylko nie wiem od czego [br]Dopisany: 13 Październik 2011, 09:31_________________________________________________Panowie a to nie serwo może??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi sie że przód ale nie powiem dokładnie dopóki go nie podniosę stoi szytwno nawet centymetra nie ruszy i pedał jest twardy od hamulca nożnego ale postoi z godzine i jest ok pojeżdze troche i znowu na godz zablokowany :( Nie mam waga by podpiąć a musze sie jakoś wziąść za niego tylko nie wiem od czego [br]Dopisany: 13 Październik 2011, 09:31_________________________________________________Panowie a to nie serwo może??

Kumpel z pracy miał taki sam przypadek jak Ty w b6 z 2001roku, przed tygodniem wymienił serwo i wszysko jest ok, mówił mi jeszcze ze po wymianie serwa ma dalej twardy pedał i podejrzewa o to chyba vacu pompe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mógł by mi ktoś podać jakiś numer serwo żebym mógł kupić odpowiednie a może ktoś ma na handel??

przecierz serwo jest prawie na wierzchu i łatwo sprawdzic numer.

tu masz http://allegro.pl/pompa-serwo-audi-a4-1-9tdi-130km-01-04-i1854130648.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ok ale są i z jakim zaworem od razu i z zbiorniczkiem a te co ty wysłałeś jest gołe ma to jakieś znaczenie.

I jak zdejmę osłone pod szybą numer będzie na wierzchu???[br]Dopisany: 14 Październik 2011, 14:55_________________________________________________Panowie mam jeszcze takie pytanko fachowiec stwierdził mi że to serwo ale ja jeszcze bym spróbował czy to nie ten zawór zwrotny który idzie do serwo wiec tu moje pierwsze pytanie

Czy ten zawór zwrotny można kupić oddzielnie czy razem z przewodem ciśnieniowym bo tak mi mówili w inter cars i jak ktoś by mógł mi pomóc prosił bym o jakiś numer katalogowy bo bym chciał ten zawór najpierw wymienić a jak to nie to to kupie serwo ale nie wiem czy razem z przewodem trzeba kupić czy można oddzielnie bardzo będe wdzięczny za info

[br]Dopisany: 14 Październik 2011, 22:06_________________________________________________więc panowie wiecie coś na ten temat ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze wiesz co jest do wymiany to po co szukasz dziury w całym. Jeśli chcesz wymienić też zawór zwrotny to są na nim nr-ki :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie szukam dziury tylko tańszy jest zawór zwrotny niż serwo i wolał bym od wymiany tego zaworku tylko nie moge go odnaleść wiec dlatego pytam co i jak .

a jeśli nie chcesz pomóc to nie a co do numerków to sprawdzałem jest tam coś ale to nie to a reszta nieczytelna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie szukam dziury tylko tańszy jest zawór zwrotny niż serwo i wolał bym od wymiany tego zaworku tylko nie moge go odnaleść wiec dlatego pytam co i jak .

a jeśli nie chcesz pomóc to nie a co do numerków to sprawdzałem jest tam coś ale to nie to a reszta nieczytelna

a ja to nawet nie wiem o jaki zawór zwrotny Ci chodzi. Nie kojarze tam żadnego takiego ustrojstwa :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do serwo wchodzi przewód ciśnieniowy i na nim jest założony plastikowy zawór zwrotny który wpina sie do tego serwo i tyle

Szukam już drugi dzień :/ i nic nie moge wyczaić

[br]Dopisany: 17 Październik 2011, 11:34_________________________________________________Dobra wykluczyłem ten przewód już temat zamknięty.

przeprowadziłem testy i jest on ok działa prawidłowo

Biore sie za wymiane serwo teraz prosze o jakieś wskazówki odnośnie wymiany serwo bo chciał bym sam sie tym zająć.

Mam nadzieje że to jeszcze nie pompa ta co jest podłączona do serwo. Co myślicie o tym???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, ja mam podobny problem z tym że blokuje mi prawe przednie i lewe tylne koło:/ reszta jest w porządku,myślicie że to też serwo??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, ja mam podobny problem z tym że blokuje mi prawe przednie i lewe tylne koło:/ reszta jest w porządku,myślicie że to też serwo??

pewnie tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ci na krzyż blokuje to raczej pompa a nie serwo ja juz wymieniłem serwo bez większych problemów :)

teraz mam inny problem??? wiec prosze o pomoc. więc chodzi o 2 Węzyki od (pompy hamulcowej która skręca się z serwo) co idą do pompy abs a mianowicie chodzi o to że gdy odkręciłem je od pompy hamulcowej przy wymianie serwo a potem je znowu przykręcałem to po dokręceniu ciekną z gwintów i teraz mam dylemat bo one są na docisk bo nie ma w nich żadnych oringów itp. i nie wiem czy żle wkreciłem czy przegwintowałem gwinty ale na poczatku lekko szły więc raczej nie czy smaruje sie jakimś uszczelniaczem co mi powiecie na ten temat???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba poluzować szpilki od serwo a i wystarczy :)

Przegwintowałem gwinty w pompie hamulcowej i wszystko gra.

Więc zalałem płyn hamulcowy i odpowietrzam a pedał mam cały czas miękki ale może musze na kontrze jak sie serwo łaczy z pedał skontrować ???

I martwi mnie że break na wyświetlaczu sie świeci z tym że tylko na razie odpowietrzyłem jedno koło ale ma to znaczenie bo po odpowietrzeniu jednego pedał już powinien być w miare twardy???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki:) właśnie wróciłem z garażu, wymieniłem płyn i odpowietrzyłem hamulce juz drugi raz wciagu tygodnia :confused4: zrobiłem troche kilometrów i jak narazie jest git, mam nadzieje że sytuacja się już nie powtórzy, i nie zblokuje mi znów kół po kolejnych kilku kilometrach, jeśli bd inaczej to znak że chyba musze się wziąć za pompe :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...