Matysss 0 Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Witam a więc mam mały problem ucieka mi płyn chłodniczy patrzyłem szukałem skąd i w końcu znalazłem mokre miejsce w silniku jest to tył silnik tam gdzie wchodzi wąż od chłodzenia do bloku silnika tam jest dość mokro i kapie na skrzynie.. fotki daje , jeśli ktoś może powiedzieć co to mogło iść i jakie tego są mniej więcej koszta proszę o pomoc z góry dziękuje ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek20stencel5 4 Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Na 99% króciec wodny, często lubi pęknąć, albo sparcieje oring który go uszczelnia, trzeba wymienić i będzie ok, koszt króćca ok. 50zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matysss 0 Opublikowano 21 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 jutro jeszcze sprawde odpalę auto i zobaczę skąd cieknie bo musi konkretnie cieknąć bo jak auto stoi i jest pare kropli pod autem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek20stencel5 4 Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Bądź dobrej myśli, to króciec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matysss 0 Opublikowano 21 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 a powiedz mi ten króciec kupuje się z tą uszczelką odrazu ?? iii jeszcze jedno dam rade sobie to sam zrobić ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek20stencel5 4 Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Tak, oring powinien być w komplecie (bynajmniej ja się spotkałem z tym że był). Ogólnie wymiana jest banalna, ale dostęp jest bardzo kiepski chociaż silnika nie trzeba wyciągać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matysss 0 Opublikowano 21 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 no i przy okazji płyt też wymienić tak ?? bo ten ucieknie cały [br]Dopisany: 21 Październik 2011, 22:57_________________________________________________płyn* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Jak przez ostatnie 2 lata nie zmieniałeś to może wymienić [br]Dopisany: 21 Październik 2011, 23:00_________________________________________________Jeśli chodzi o ten króciec to dałem do mechanika bo dostęp fatalny a tak za 100zł miałem z wymianą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matysss 0 Opublikowano 21 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 i też takie objawy miałeś ?? jak ja ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Mniej więcej co miesiąc musiałem dolać z 0.5l. Kapało z tyłu na górną część skrzyni biegów ale nie zawsze. Po wyschniętych śladach z płynu mechanik doszedł do tego co to jest ale od razu obstawiał to gdyż to częsta przyczyna w A4 i paskach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matysss 0 Opublikowano 22 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 okej panowie rzeczywiście kapie od dołu króćca więc pewnie tam gdzieś jest pęknięty to w pon jadę do sklepu go zamówić , powiedzcie mi jaki jest nr tej części i mniej więcej koszt nowego w sklepie bo raczej nowy lepiej kupić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Tak jak napisałem wyżej mnie to kosztowało 100zł z robocizną. Myślę że gdzież około 50zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matysss 0 Opublikowano 22 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 a jakiś nr katalogowy tego króćca macie silnik 1.8 benzyna 20V 125km ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 058 121 132 a tu masz linka do przykładowej aukcji: http://allegro.pl/kruciec-chlodzenia-vw-passat-1-8-sklep-i1838709304.html Powiem tak, nie wiem czym różnią się te zamienniki ale cena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Miałem ten sam problem z tym króćcem. Kupiłem u TOM77 takowy za niecałe 20zł wraz z korkiem, którym zaślepiłem niepotrzebny otwór na czujnik temp. Wymiana to jakieś 40min roboty. Płynu nie trzeba spuszczać całego. Należy jeszcze sprawdzić przewód idący do nagrzewnicy. W jego "mufie" znajduje sie oring, który może być już zużyty. W ASO nie można samego go dokupić tylko trzeba cały waż za jakąś chorą cenę kupić - nie pamiętam dokładnie ile. Ja kupiłem oring w sklepie z uszczelniaczami za 2zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matysss 0 Opublikowano 22 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 czyli co warto ten zamiennik kupić ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 czyli co warto ten zamiennik kupić ??? Ja tak zrobiłem i jak na razie nie żałuję. Zamiennik dobrze odlany i pasuje bez przeróbek a cena symboliczna powiedział bym. Ile oryginał? Ja miałem firmy topran jak dobrze pamiętam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 czyli co warto ten zamiennik kupić ??? Ja również mam zamiennik jakiś tylko nie wiem jaki ale jak na razie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matysss 0 Opublikowano 23 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 rozumiem no to nic wielkie dzięki za pomoc tylko teraz nie wiem czy to robić sam czy oddawać do mechanika .. ale dzięki Wam za pomoc [br]Dopisany: 23 Październik 2011, 08:18_________________________________________________a powiedzcie mi panowie bo ja na tym króćcu mam tylko jeden czujnik a druga dziura jest zaślepiona a widzę teraz na allegro.pl króćce z 2 czujnikami aaa jak patrzyłem na ten króciec u siebie to tam gdzie jest czujnik jest wepnięta wtyczka ale zauważyłem też drugą wtyczkę tam która lata luzem i nie ma gdzie jej wpiąć wiecie o co może chodzi ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek20stencel5 4 Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Jak jest wszystko dobrze to ja bym temat olał i zrobił tak jak jest tylko żeby nie leciało :gwizdanie: Oddaj do mechanika, ja jechałem z tym do mechanika i popijałem piwko patrząc jak to robi i powiem, że ta pozycja była zdecydowanie lepsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się