sumek 0 Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 Witam, Czy czujnik G28 jest w jakiś sposób powiązany z sondą lambdą ?, w vagu wykryło mi 3 błędy: 1. związany z sondą lambdą 2. czujnik G28 - min obroty wału 3. czujnik N75 niestety fundusze nie pozwalają aby wszystko wymienić od razu postanowiłem wymienić ten G28, po skasowaniu błędów i przejażdżce niestety nadal wyskakuje G28 o co chodzi ? skoro jest nowy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek20stencel5 4 Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 Jest to nowy oryginał? Bo może przez zamiennik jakiś kiepski Ci tak głupieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 N75 to nie czujnik tylko zawor do turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sumek 0 Opublikowano 31 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Jest to nowy oryginał? Bo może przez zamiennik jakiś kiepski Ci tak głupieje. zamiennik, ale się w międzyczasie dowiedziałem, że podobno na nieuruchomionym silniku tak będzie błąd wyskakiwał, bo niby niektóre czujniki działają prawidłowo przy odpalonym silniku, ile w tym prawdy nie wiem aczkolwiek jak odpaliłem silnik, skasowałem błędy to już się nie pojawiał G28, tylko lambda i ten zawór N75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek20stencel5 4 Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 No ok, a jak silnik zgasisz i znowu odpalisz to znowu będzie błąd tak? To raczej ściema że niektóre czujniki na wyłączonym wywalają błędy... Bynajmniej u mnie nic takiego się nie dzieje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motor144 1 Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Jeśli mogę coś poradzić to zapomnij o logice tego typu, że wymieniasz element najtańszy a nie ten, który jest faktycznie uszkodzony. Tym sposobem wymienisz bez sensu sprawne elementy a na końcu ten faktycznie uszkodzony i w sumie będzie dużo drożej niż mogło by być. W Twoim przypadku przypuszczam, że G28 wymieniłeś niepotrzebnie – czujnik zadziałał prawidłowo powodując wygenerowanie błędu będącego następstwem nieprawidłowej pracy silnika. Po za tym, nic nie napisałeś czy coś się dzieje nie tak z silnikiem czy tylko same błędy wyskakują(?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się